Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Huawei P30 Pro New Edition

• OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

i_like_android

i_like_android

• Lid sinds 11 juli 2009
  • Berichten 2497
  • Reputatie 10
  • 23 mei 2010
  • 08:40

Heb Froyo al kunnen installeren op mijn nexus en het verschil is groot met eclair. Starten gaat pijlsnel en ook de apps draaien enorm snel. Market zelf gaat traag en dit zowel voor het opvragen, opzoeken , installeren als deinstalleren. Zal proberen uit te zoeken hoe dit komt.Op de versie die ik heb is nog geen nederlandse taal beschikbaar maar deze is wel geroot. Zal later misschien nog enkele screens posten./cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" />

AW is niet verantwoordelijk wanneer er iets misloopt wanneer je onderstaande handelingen uitvoert.

#Update1: Apps kunnen gemoved worden naar de sd kaart en daarvoor is geen speciale patitie nodig.Wanneer je de apps niet kan moven dan kun je eens proberen om je N1 aan de pc te hangen en volgend commando uit te voeren “adb shell pm setInstallLocation 2”. Dit heeft bij mij geholpen dat ik de apps niet op mijn sdkaart kreeg.
Wanneer je volgende commando uitvoert worden alle apps die je installeert direct op de sdkaart gezet.

adb shell
cd /data/app
for app in *.apk; do pm install -r $app; done
Je kan je externe partitie op je sdkaart vewijderen op volgende manier:
- Start een live cd met linux (bvb ubuntu linux) als je geen linux draait.
- Eens geboot start je gparted unmount de externe partitie en verwijder die dan.
- Wanneer je een swap partitie hebt dan deze ook verwijderen.
- Doe dan een resize van je fat32 partitie naar de volledige grootte van de kaart.
Apps kan je op de sdkaart vinden in \.android_secure map.

#Update2: Wanneer je 2.2 hebt draaien dan vind je ook flash in de market. Zal deze later uitvoeriger testen. Wanneer iemand suggesties heeft voor sites die flash hebben dan hoor ik het graag.

#Update3: Wat er ook beschikbaar is voor 2.2 is chrometophone. Dit is een zowel een app die je op je phone installeert als een extensie die je (alleen) in chrome installeert. Wat dit nu doet is het volgende. Wanneer je met je pc aan het surfen bent en je wilt een bepaalde link naar je phone sturen dan klik je op het icoontje die zich in de werkbalk van chrome heeft geinstalleerd na installatie van de extensie. Deze wordt vrijwel direct naar je phone gestuurd en komt binnen als een notificatie en je kan deze dan openen. Een leuk item die normaal gezien ook met andere toestellen zal werken eens die voorzien zijn van de correcte os versie. Hieronder een screenshot van de extensie. Het is het meest rechtse icoon.

Bewerkt (22 april 2013 12:24)
zenilygy

zenilygy

• Lid sinds 28 november 2009
  • Berichten 101
  • Reputatie 0
  • 21 juni 2010
  • 09:58

Welke build heb je draaien? FRF50?

Bewerkt (22 april 2013 12:26)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren