Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Casey111

Casey111

• Lid sinds 19 februari 2010
  • Berichten 33
  • Reputatie 0
  • 3 mei 2011
  • 20:56

Hoi,

Ik heb een N1, half jaar geleden bij Vodafone abo. heb overigens geen Vodafone bootscreen, dus lijkt me original. Eén keer een update gekregen naar 2.2.1. Inmiddels is al de officiële 2.3.4. uit, maar wat doet Vodafone? Nog steeds ‘uw telefoon is up to date’…
Iemand een suggestie om toch naar de officiële 2.3.4. te gaan? Via androidcentral gelezen dat het kan, maar vergt wel een aantal stappen (2.2.1 - 2.3.1 - 2.3.3 - 2.3.4). Is er een betere optie (zonder te rooten)?

Bewerkt (3 mei 2011 20:56)
4dollars

4dollars

• Lid sinds 04 februari 2011
  • Berichten 434
  • Reputatie 0
  • 4 mei 2011
  • 09:43

Geen idee. Volgens mij is rooten en custom rom de enige oplossing. Ik draai sinds vorige week op Android 2.3.4 en het draait voorlopig als een zonnetje.

Bewerkt (4 mei 2011 09:43)
MP...

MP...

• Lid sinds 08 mei 2011
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 8 mei 2011
  • 14:44

Ik sta op het punt mijn Nexus One te rooten en stock Gingerbread te installeren. Een volledig menu in het engels vind ik prima. Weet iemand of gesproken navigatie nog steeds wel in het Nederlands mogelijk is (en dit soort lokale services)??
Greetz
MP

Bewerkt (8 mei 2011 14:44)
Jarco

Jarco

• Lid sinds 26 augustus 2010
  • Berichten 133
  • Reputatie 0
  • 9 mei 2011
  • 22:55

Dit weekend heb ik mijn Nexus one van stock Gingerbread voorzien. Root was niet nodig.
Mijn leerpunten (mogelijk dat je daar je voordeel mee kan doen)
* alle apps zijn weg en worden opnieuw geïnstalleerd, als ze (nog) in de market staan. Dus ik was een paar apps kwijt.
* alle instellingen van de apps zijn weg. Dus ik ben uren bezig geweest alles weer in te stellen en highscore ben ik kwijt.
* Alles was Engels talig. Niet alleen het menu (wat ik als wist) maar ook mijn navigatie (Google nav) sprak Engels en sommige apps hadden een Engelse interface. Oplossing voor mij : de app morelocale 2. dat helpt heel goed!
* alles wat Google van mij weet komt netjes terug. SMS historie is daar geen onderdeel van.

Al met al ben ik een blije gebruiker, Gingerbread is een mooie update.

Bewerkt (9 mei 2011 22:55)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren