Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Dirk_JAn

Dirk_JAn

• Lid sinds 08 januari 2010
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 20 maart 2011
  • 18:45

Hallo,

Ik heb de stock 2.3.3 op mijn nexus one staan, maar heb sinds dien last van een hele boel irritante bugs, o.a.:

- Bij gebeld worden in de auto, gaat het wel over naar de carkit, maar zodra ik opneem, gaat speaker, bluetooth en mute aan. Ik moet ze eerst onder het rijden allemaal uit zetten, en vervolgens bluetooth weer aan.

- Vaak vastlopers.

- Een toetsenbord die niet verschijnt in het scherm, maar wanneer ik op de plaatsen druk, wordt er wel getypt. Letterlijk blind typen dus. Zelfde geld voor menulijsten die niet verschijnen maar wel in te drukken zijn.

- Spontane reboots.

- In logcat maakt elke 30 seconden een melding van een “compass” dat niet werkt.

- Spontane GPS verbindingen uit het niks, welke aan staat tot een reboot of de batterij leeg is (in tasklijst staat niks)

Daarnaast weet ik niet of dit htc of capitatieve touchscreen eigen is, maar bij warmte werkt deze niet en drukt het altijd mis, totdat ik over mn broek wrijf, dan werkt het vaak.

Herkent iemand zich in deze problemen met de Nexus one? Word er onderhand gek van, je zal er bijna van Android doen afstappen die irritante bugs (al werkt een iPhone ook wel erg mooi).

Bewerkt (20 maart 2011 18:45)
Bro_G

Bro_G

• Lid sinds 17 april 2011
  • Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 17 april 2011
  • 11:37

Dirk Jan,

Ik weet niet of het geruststellend is of niet, maar ik heb met 2.3.3 ook last van een paar van de bovengenoemde bugs. Vooral het vastlopen gebeurd bij mij de laatste dagen vaker. Ook het probleem met het toetsenbord heb ik ook weleens meegemaakt. Laatste tijd minder omdat ik nu SlideIT gebruik.

Bewerkt (17 april 2011 11:37)
Patrick

Patrick

• Lid sinds 14 januari 2009
  • Berichten 6178
  • Reputatie 180
  • AdminAdmin
  • 17 april 2011
  • 12:36

Geen adviezen geven om ROM's te flashen van andere toestellen!
Je kunt alleen een ROM op een toestel zetten als deze ook voor dat toestel gemaakt is.

Bewerkt (17 april 2011 12:36)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren