Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

• Xiaomi Mi 9T

• Huawei P30 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

Casey111

Casey111

• Lid sinds 19 februari 2010
  • Berichten 33
  • Reputatie 0
  • 21 januari 2011
  • 11:35

Hoi,
Heb sinds 1 maand Nexus One met Froyo (2.2.1).
Heb af en toe last van volledig foute calibratie van het touch screen: als ik een app die bv. op de 2e rij van boven staat wil starten, opent de app-drawer. Dan zit ie er dus meer dan een half scherm naast!
Herstarten van de phone gaat dan ook niet, want power-button komt wel met een keuzemenu, maar door miscalibratie kan ik geen enkele optie aanklikken…
Merkwaardig is dat dit effect zomaar ineens ook weer verdwijnt. Zonder dat ik precies weer waarom…

Nog meer mensen last van? Tips?

Bewerkt (21 januari 2011 11:35)
fifarunnerr

fifarunnerr

• Lid sinds 13 juli 2010
  • Berichten 1846
  • Reputatie 10
  • 21 januari 2011
  • 13:35

Probeer eens de applicatie “Multitouch visible test”. Daarmee kan je precies zien waar je je vingers neerlegt, en deze ondersteunt tot 10 vingers tegelijkertijd. Als je hem kan starten als je problemen ondervind en je scherm doet inderdaad raar dan moet het touchscreen niet goed werken. In dat geval zou ik een factory reset proberen(let op, al je data die niet gebackupt staat is verloren) en als dat ook niet helpt hem naar de garantie brengen.

Bewerkt (21 januari 2011 13:35)
Patrick

Patrick

• Lid sinds 14 januari 2009
  • Berichten 6160
  • Reputatie 180
  • AdminAdmin
  • 21 januari 2011
  • 14:28

Ik heb er ook wel eens last van, meestal na gebruik van de (standaard) browser. Had dit trouwens ook al met Android 2.1. Een oplossing ervoor heb ik helaas niet kunnen vinden
Ik had het vermoeden dat dit komt omdat mijn N1 al eens in 3 stukken heeft gelegen, waar hij overigens geen enkele uiterlijke schade aan heeft overgehouden..

Casey111;85995
Herstarten van de phone gaat dan ook niet, want power-button komt wel met een keuzemenu, maar door miscalibratie kan ik geen enkele optie aanklikken…?
Je kunt dan de trackball gebruiken om een optie te selecteren en activeren.

Bewerkt (21 januari 2011 14:28)
Casey111

Casey111

• Lid sinds 19 februari 2010
  • Berichten 33
  • Reputatie 0
  • 21 januari 2011
  • 21:41

pklijzing;86075
Je kunt dan de trackball gebruiken om een optie te selecteren en activeren.

Da's een goeie, nog niet aan gedacht! Gebruik dat ding eigenlijk nooit ;-)

ps: Zal ook de test eens proberen. Maar zoals gezegd: treedt slechts af en toe op. Vanmiddag weer, tijdens Waze…

Bewerkt (21 januari 2011 21:41)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren