Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

thommydz

thommydz

• Lid sinds 21 april 2010
  • Berichten 11
  • Reputatie 0
  • 26 augustus 2011
  • 14:06

Ik ben sinds een paar dagen in het bezit van de Xoom. Inmiddels heb ik hem een paar aangesloten op de PC om bestanden naar mijn Xoom te kopiëren. Wat een drama!!

Het kost de groots mogelijke moeite om Windows 7 de Xoom te laten herkennen. Als dit eindelijk gelukt is, is kopiëren heel vervelend. Het gaat ontzettend traag en 9 van de 10 keer knalt Windows Verkenner er uit.

Zijn er meer mensen met deze ervaringen? Via Google kom ik op een hoop Engelstalige forums met mensen met hetzelfde probleem. Weet hier misschien iemand een goede oplossing? Hoe kan je de Xoom het beste aansluiten op de PC?

Bewerkt (26 augustus 2011 14:06)
Jarco

Jarco

• Lid sinds 26 augustus 2010
  • Berichten 133
  • Reputatie 0
  • 26 augustus 2011
  • 16:14

Ik doe het voornamelijk via wifi, dus niet direct aansluiten.

Bewerkt (26 augustus 2011 16:14)
AndroidDevil

AndroidDevil

• Lid sinds 09 januari 2011
  • Berichten 743
  • Reputatie 0
  • 22 september 2011
  • 20:05

thommydz;211248
Ik ben sinds een paar dagen in het bezit van de Xoom. Inmiddels heb ik hem een paar aangesloten op de PC om bestanden naar mijn Xoom te kopiëren. Wat een drama!!

Het kost de groots mogelijke moeite om Windows 7 de Xoom te laten herkennen. Als dit eindelijk gelukt is, is kopiëren heel vervelend. Het gaat ontzettend traag en 9 van de 10 keer knalt Windows Verkenner er uit.

Zijn er meer mensen met deze ervaringen? Via Google kom ik op een hoop Engelstalige forums met mensen met hetzelfde probleem. Weet hier misschien iemand een goede oplossing? Hoe kan je de Xoom het beste aansluiten op de PC?

Met Android 3.0 op m'n Motorola Xoom had ik het zelfde probleem, maar na de update naar Android 3.1 is dat opgelost.

Bewerkt (22 september 2011 20:05)
Rode_Ridder

Rode_Ridder

• Lid sinds 14 maart 2010
  • Berichten 58
  • Reputatie 0
  • 22 oktober 2011
  • 01:32

Drama?

over drama gesproken, heb ik momenteel nu ook nog wat drama met het aansluiting op mijn Ubuntu systeem
en auto update werkte ook niet.

Bewerkt (22 oktober 2011 01:32)
AndroidDevil

AndroidDevil

• Lid sinds 09 januari 2011
  • Berichten 743
  • Reputatie 0
  • 29 februari 2012
  • 19:12

Rode Ridder;229898
Drama?

over drama gesproken, heb ik momenteel nu ook nog wat drama met het aansluiting op mijn Ubuntu systeem
en auto update werkte ook niet.

ik weet niet welke firmware je hebt, maar om te checken of er firmware updates zijn doe je het volgende:
Ga via het instellingen menu naar Tabletinfo en kies systeemupdate.

Misschien is het handig om een handtekening onder je reacties te zetten. Met daarin welke android apparaten met welke firmware je bezit. Dat maakt het voor ons medegebruikers makkelijker om je te helpen. als voorbeeld zie de handtekening onder mijn reacties.

Bewerkt (24 april 2013 14:19)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren