Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

J-Star*

J-Star*

• Lid sinds 07 oktober 2010
  • Berichten 37
  • Reputatie 0
  • 3 november 2015
  • 20:46

Hallo allemaal,

Ik heb even een vraagje waar ik al een poosje tegenaan loop. Ik ben erg tevreden met mijn nexus 6 maar ik heb last van een probleem. Mijn nexus 6 geeft aan dat er een Sytsteem update beschikbaar is maar elke keer als ik op "opnieuw opstarten en installeren" klik krijg ik uit eindelijk een fout. Ik heb dit al zeker 15 keer geprobeerd en elke keer stopt ie op het zelfde punt.

Nu dacht ik, ik wacht tot de Marshmallow update er over heen komt. Inmiddels heb ik die al een aantal weken goed draaiend op mijn nexus 9. Maar nog steeds heb ik de OTA Update nog niet ontvangen op mijn nexus 6. Omdat ik al veel reacties las van mensen op het forum die al wel de 6.0 update hebben gehad begon ik toch wel een beetje te balen en besloot ik om het gewoon te gaan vragen.

Heeft iemand een oplossing voor mij. Ik gok op handmatig 6.0 op mijn telefoon zetten. Moet ik hier voor de bootloader unlocken? Dan kan ik hem toch net zo goed meteen rooten? Ik heb er weinig ervaring mee, dus het zou fijn zijn als iemand me er bij kan helpen.

Ik hoor het graag en alvast bedankt voor de moeite!

Groetjes,
Joël

Bewerkt (3 november 2015 20:48)
gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6504
  • Reputatie 250
  • 4 november 2015
  • 01:01

Je zou hem inderdaad handmatig kunnen flashen.

Ik heb hier een kleine tutorial geschreven die zou je kunnen volgen er staat in die zelfde post ook een link naar een tool waarbij alles automatisch geflashed wordt.

Als je vragen hebt hoor ik het wel.

tip! voor als je wilt rooten, houdt er rekening mee dat je een aangepaste boot.img nodig hebt, zie ook hier.

Bewerkt (4 november 2015 13:16) | extra info toegevoegt.
J-Star*

J-Star*

• Lid sinds 07 oktober 2010
  • Berichten 37
  • Reputatie 0
  • 5 november 2015
  • 12:03

Thanks voor je reactie gizmobinky!

Ik ga er even naar kijken vanmiddag.

Groetjes,
Joël

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren