Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6515
  • Reputatie 250
  • 31 oktober 2015
  • 16:41

ik hoop idd dat het lukt want anders zit ik er mee in me maag. de man wil nu 72 uur wachtten en het dan weer proberen,dit geeft google ook aan bij instellingen op de pc als je je inlog gegevens wil aanpassen. zie onderstaande tekst : Belangrijk: Als Android 5.1 of hoger op uw apparaat wordt uitgevoerd en u het wilt terugzetten op de fabrieksinstellingen, moet u 72 uur wachten nadat u uw wachtwoord heeft gewijzigd voordat u uw apparaat opnieuw instelt. Uit veiligheidsoverwegingen kunt u het account niet gebruiken om het apparaat opnieuw in te stellen als het wachtwoord ervan in de afgelopen 72 uur is gewijzigd. Meer informatie over het beveiligen van uw apparaat. xander
Ik hoop voor je dat dat misschien de oplossing is, heb je hem er ook bij vertelt mocht hij weer werken zodra hij een update krijgt voor het systeem dat deze niet meer geïnstalleerd wordt doordat er nu een custom recovery op staat, het is maar even dat je het weet.

xander77

xander77

• Lid sinds 01 november 2012
  • Berichten 124
  • Reputatie 0
  • 31 oktober 2015
  • 18:05

mag idd hopen dat de beste man dat weet.

heb ook al aangegeven dat hij dus die 72 uur moet wachtten
na het wijzigen van mijn ww op google,daar na word hij nl
vrij gegeven ( als ik dat zo goed gelezen heb )

dan zou na die 72 uur wachtten weer een poging gewaagd kunnen
worden om alles weer opnieuw te flashen van begin af aan met een locked bootloader.

alleen zit ik ondertussen te wachhten want kan nix,heb de tel nl verkocht omdat ik kleiner
wilde.

xander

gizmobinky

gizmobinky

• Berichten 6515
  • Reputatie 250
  • 31 oktober 2015
  • 18:16

Wel Eerst de bootloader unlocken anders kun je nog niets flashen

Waarom kun je dan geen ander kopen of ben je bang dat hij hem weer terug geeft vanwege de problemen.

Bewerkt (31 oktober 2015 18:18)
xander77

xander77

• Berichten 124
  • Reputatie 0
  • 31 oktober 2015
  • 18:22

ja idd ben bang dat als hij hem niet aan de praat krijgt zoals
hij bij bij de deur uit gegaan is dat ik hem weer terug krijg
in huidige staat , hem zn geld moet terug geven en ik met de gebakken peren zit.

of zou ik gewoon iets moeten hebben van sorry hij werktte toen je bij mij de deur uit
ging en zoek het verder maar uit.

xander

gizmobinky

gizmobinky

• Berichten 6515
  • Reputatie 250
  • 31 oktober 2015
  • 18:50

Zo zie je maar weer altijd zorgen dat het toestel origineel is voor dat je hem verkoopt, is beter voor die ander en je eigen gemoedsrust plus je staat sterker in je recht.

Sequoiya

Sequoiya

• Lid sinds 16 januari 2012
  • Berichten 90
  • Reputatie 0
  • 2 november 2015
  • 10:23

Even mee gelezen en wat ik opzich vreemd vind, is dat je je toestel terug zet naar fabrieksinst. en in een loop komt bij google. (accountinst.)
Heb dit ook gedaan (om de toestel helemaal naar mijn hand te zetten) maar ik herken dit probleem niet.

Kan deze man überhaupt wel in zijn account komen?

Seq

gizmobinky

gizmobinky

• Berichten 6515
  • Reputatie 250
  • 2 november 2015
  • 10:34

Even mee gelezen en wat ik opzich vreemd vind, is dat je je toestel terug zet naar fabrieksinst. en in een loop komt bij google. (accountinst.) Heb dit ook gedaan (om de toestel helemaal naar mijn hand te zetten) maar ik herken dit probleem niet. Kan deze man überhaupt wel in zijn account komen? Seq
hij kwam niet in een bootloop terecht na een factory reset maar kon gewoon niet inloggen met zijn google account omdat de eerste eigenaar zijn wachtwoord veranderd had en daardoor moest hij 72 uur wachten voordat hij weer in kon loggen (beveiliging na simkaart wijziging)

en of hij überhaupt wel in zijn google account kan komen daar heeft hij geen woord over gesproken, maar dat kan natuurlijk ook een oorzaak zijn.

de 72 uur is al voorbij misschien laat hij nog van zich horen hoe het afgelopen is.

Bewerkt (2 november 2015 10:37)
Sequoiya

Sequoiya

• Lid sinds 16 januari 2012
  • Berichten 90
  • Reputatie 0
  • 2 november 2015
  • 11:28

Afwachten…………………….

xander77

xander77

• Berichten 124
  • Reputatie 0
  • 2 november 2015
  • 23:23

@ gizmobinky en sequoia,

heb van de beste man nog niks gehoord,ik heb mijn nexus aan hem op vrijdag middag
verkocht.hier moet ik wel bij zeggen dat na het terugzetten van de fabrieksinstellingen
ik het toestel getest heb zonder mijn simkaart ( KPN ).
hier was verder nix mee aan de hand hij werktte gewoon op wifi,de man heeft zijn sim
kaart erin gedaan ( TELE 2 ) en ook hier werktte hij,hij kreeg de instellingen binnen
van zijn netwerk en is hier bij mij dus werkend de deur uit gegaan.
nadat de beste man thuis is gekomen heeft hij hem zelf ook nog eens hersteld en daarna
zijn de problemen begonnen….
omdat hij wilde inloggen op het toestel met zijn gegevens gaf het toestel aan dat deze
gelocked was,wat ik al raar vond maar oke dat kan(is mij nog nooit eerder gebeurd en ik heb
aardig wat toestellen gehad soms dezelfde meerdere keren)maar ook dit was/is nieuw voor me.

blijkbaar is dit een soort van beveiliging van hetzij google hetzij nexus toestellen.
de laatste x dat er op mijn account een wijziging heeft plaatsgevonden is zaterdag
geweest dit om te verkomen dat een willekeurig iemand rare dingen uithaalt met mijn account.

heb ook met de beste man afgesproken te wachtten tot di avond om het nogmaals
te proberen om in te loggen met zijn gegevens,omdat dan de 72 uurs regel niet meer geld.

het is nu ma avond 23.00 en nog niks gehoord ik wacht het nog even tot morgen af.
en van wat ik begrepen heb van de man is dat hij meer bedreven is met adb/flashen van
het toestel,daar waar ik met behulp van jullie en jullie expertise de nexus op
android 6.0 heb gekregen door middel van adb.

mijn dank hiervoor om mij hiermee te helpen en wss vele anderen die het flashen
via adb niet of nauwelijks onder de knie hebben.

xander

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren