Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

• Xiaomi Mi 9T

• Huawei P30 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

roghah

roghah

• Lid sinds 23 november 2012
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 13 maart 2015
  • 18:16

Ja ik heb domme dingen gedaan, en dus ja ben niet de slimste.
Dat gezegd hebbende hier het volgende.

Mijn Nexus 6 is geroot en unlocked, en draai volkomen op stock out of the box. Op de kernel na, die is van franco.

Ik dacht hee laat ik em eens updaten naar 5.1.

Op mijn pc staat de nexus toolkit geïnstalleerd. Dus ik geef de opdracht aan de toolkit om de volledige factory image van android 5.1 erop te zetten.
Na installatie start mijn telefoon niet meer op en blijft hij hangen op het google Logo.

Na een tijdje te hebben gefreakt om weer terug te gaan naar 5.02 is het mis gegaan. Ik heb per ongeluk de telefoon weer gelocked. Waardoor ik nu niet meer in de (custom)recovery kom.
Na een aantal threats op XDA te hebben gelezen lijkt het erop dat ik inderdaad een bricked phone heb.
Tenzij er hier op het forum nog een android guru rondwaard vrees ik dat ik de Sjaak ben.

Iemand ideeen?

Verwijderd_Account_44451

Verwijderd_Account_44451

• Lid sinds 05 februari 2012
  • Berichten 4100
  • Reputatie 140
  • 13 maart 2015
  • 19:38

toen ie bleef hangen op het google logo na het flashen van 5.1 moest je gewoon een factory reset gedaan hebben in recovery.
werkt deze toolkit ook niet?http://www.skipsoft.net/?wpdmpro=unified-android-toolkit-v1-3-4-2
om hem weer aan de praat te krijgen?

dit net gelezen http://forum.xda-developers.com/nexus-6/general/relock-bootloader-time-updating-to-5-1-t3053497

Bewerkt (13 maart 2015 19:46)
roghah

roghah

• Lid sinds 23 november 2012
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 13 maart 2015
  • 20:06

Bedankt voor je reactie.
Ja vergeten de factory reset te doen..
Ik voel me echt zo dom..
Ik zelf heb die toolkit van Wugfresh gebruikt..Doet precies wat het moet doen..
En ja ik heb die topics op het XDA forum ook gelezen, en vrees met grote vrezen dat ik de Sjaak ben..Tenzij er iemand met een work around komt.

Nu heb ik de telefoon terug gebracht naar de winkel. Daar gaan ze kijken of tie gerepareerd kan worden..Ben benieuwd of dit onder garantie valt..Vrees et niet..Maar toch wel bizar dat een nexus gebrickt kan worden. Tis niet voor niets een Nexus.

Verwijderd_Account_44451

Verwijderd_Account_44451

• Lid sinds 05 februari 2012
  • Berichten 4100
  • Reputatie 140
  • 13 maart 2015
  • 20:39

inderdaad heb ook een paar nexus toestellen hier in huis.en ooit al een n4 dood gehad en wel kunnen repareren deze.
ook altijd dat gedacht gehad dat je een nexus niet kon verkl…ten.
hopen op goed nieuws he.

EricNL

EricNL

• Lid sinds 15 januari 2010
  • Berichten 334
  • Reputatie 0
  • 23 maart 2015
  • 12:21

Ik heb ongeveer hetzelfde probleem, maar na het installeren van de 5.1 update met Flash Stock + Unroot start mijn Nexus 6 gewoon weer op. Enige probleem is dat er van de 64GB nog maar 30GB blijken over te zijn. Gezien het verdwenen geheugen denk ik dat de oude versie/partitie nog aanwezig is, ik had ruim 50% opslag gebruikt. Iemand een idee om dit geheugen weer vrij te maken?

Huawei Nexus 6P 64GB Graphite
Huawei Watch

EricNL

EricNL

• Lid sinds 15 januari 2010
  • Berichten 334
  • Reputatie 0
  • 24 maart 2015
  • 00:11

Mijn probleem is opgelost met een factory reset!

Huawei Nexus 6P 64GB Graphite
Huawei Watch

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren