Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

ferrariking

ferrariking

• Lid sinds 14 augustus 2010
  • Berichten 43
  • Reputatie 0
  • 4 februari 2015
  • 14:31

nexus 6 accuduur korten dan mijn nexus 5;(
9 uur slaapstand en hij is leeg.
en missien 30 min wat anders gedaan.
heb vanaf zaterdag en wordt nu al gek van!

JeroenNootebos

JeroenNootebos

• Lid sinds 17 december 2012
  • Berichten 14
  • Reputatie 0
  • 27 februari 2015
  • 13:43

Heb je al gekeken wat er zoveel energie gebruikt?
Veeg met 2 vingers omlaag vanaf het homescreen en tik op het batterij-icoontje. Je krijgt dan een lijst met apps en toepassingen die batterijvermogen gebruiken.

Aaron

Aaron

• Lid sinds 11 oktober 2014
  • Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 8 maart 2015
  • 10:48

Mijn nexus 6 gaat op weinig gebruik soms 2 dagen mee en op normale werkdagen ( veel gebruik ) gemakkelijk een dag mee. Dus het zal zeker aan je telefoon zelf liggen. Gewoon eerst checken zoals jeroen zei wat je baterij zo snel leeg maakt en anders een reset / hard reset doen. En zeker geen onvertrouwbare apps of andere dingen installeren

beev

beev

• Lid sinds 06 mei 2012
  • Berichten 42
  • Reputatie 0
  • 22 maart 2015
  • 10:30

Aaron
….. checken zoals jeroen zei wat je baterij zo snel leeg maakt en anders een reset / hard reset doen. En zeker geen onvertrouwbare apps of andere dingen installeren
Een belangrijke accu slurper is een witte achtergrond. De N6 heeft een amoled scherm en een witte achtergrond kost heel veel energie. Waarom Google ons opscheept met een ‘white theme’ is op zijn minst vreemd. De N6 was de eerste phone met Lollipop. Nieuw was o.a. witte achtergrond voor systeem- en Google-apps. Blijkbaar hebben ze bij Google niet door dat gebruikers meer baat hebben bij een donker amoled scherm en langere accuduur, dan ‘new design’ met veel wit.

ferrariking

ferrariking

• Lid sinds 14 augustus 2010
  • Berichten 43
  • Reputatie 0
  • 22 maart 2015
  • 16:18

en komt nog bij dat ik wit lelijk vind;P

JeroenNootebos

JeroenNootebos

• Lid sinds 17 december 2012
  • Berichten 14
  • Reputatie 0
  • 23 maart 2015
  • 09:03

'Gelukkig' is het wit op de N6 niet zo heel wit dan.

Ik heb zelf sinds iets meer dan 2 weken de N6, en moet zeggen dat de batterijduur me ook een beetje tegenvalt. Is trouwens wel sterk verbeterd met de update naar 5.1.

Je zou trouwens ook kunnen kijken naar de intervallen waarmee je mail, facebook, etc. etc. gegevens ophalen. Kost even tijd met al die apps, maar kan wel behoorlijk schelen.
Ook zou ik even checken of je een beetje goed signaal (WiFi en/of 3/4G) hebt. Als dat niet zo is en je toestel moet telkens signaal zoeken slurpt dat enorm veel ‘juice’.

beev

beev

• Lid sinds 06 mei 2012
  • Berichten 42
  • Reputatie 0
  • 27 april 2015
  • 11:53

JeroenNootebos
. . .
Ook zou ik even checken of je een beetje goed signaal (WiFi en/of 3/4G) hebt. Als dat niet zo is en je toestel moet telkens signaal zoeken slurpt dat enorm veel ‘juice’.
Jazeker. Ik heb daarom nu root acces. Toen werd het mogelijk om de waarde van de wifi scan interval te vergroten. Stond op 10 en is nu 200. Het scheelt iets.
Maar het belangrijkste lijkt toch dat bij een volgende update alle meegeleverde Google software kan worden omgeschakeld naar een donker design.
Dan zal de accuduur flink toenemen.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren