Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

EricNL

EricNL

• Lid sinds 15 januari 2010
  • Berichten 334
  • Reputatie 0
  • 23 december 2014
  • 23:22

Gisteren heb ik mijn Nexus 6 64GB opgehaald bij een Duitse Mediamarkt hier net over de grens. Het toestel is met €649,- net zo duur als de 32GB variant in Nederland. Ten opzichte van mijn Nexus 5 is de Nexus 6 echt een stuk duurder, maar ik moet zeggen dat de Nexus 6 ook echt premium aanvoelt.

In het echt viel de grootte van het toestel me eigenlijk best mee, een vriend van mij heeft de Samsung Note 4 en het verschil met de Nexus 6 is te verwaarlozen. Bij het opstarten en instellen rolde gelijk de update naar Android 5.0.1 binnen. Het scherm is fenomenaal, alles wordt haarscherp weergegeven en de kleuren zijn erg mooi.
Ik kan nog niet veel zeggen over hoelang ik met de batterij kan doen bij normaal gebruik, al heeft ie op z'n sloffen de hele dag gehaald op 1 lading.
Alle apps starten zeer snel op, multitasken gaat zonder haperen en ook het geluid is zonder meer goed te noemen.

Al met al is dit voor mij een echt toptoestel.

Huawei Nexus 6P 64GB Graphite
Huawei Watch

Verwijderd_Account_44451

Verwijderd_Account_44451

• Lid sinds 05 februari 2012
  • Berichten 4099
  • Reputatie 140
  • 27 december 2014
  • 12:43

en wat de camera betreft?gelezen dat het dezelfde sensor is of in de oneplus.

MonsieurFlorian

MonsieurFlorian

• Lid sinds 27 december 2014
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 27 december 2014
  • 19:13

Vorige week mijn Nexus 6 32GB in gebruik genomen. Top toestel qua looks en snelheid. Sinds drie dagen geeft het toestel telkens verbindingsfouten als ik de camera app wil gebruiken. Melding: “interne fout”. Foto's maken is er niet meer bij. Eergisteren voor het slapen het toestel opgeladen tot 100%. De volgende ochtend (zonder gebruik!) slechts 12% batterij over… Sinds vandaag lukt het niet meer om uitgaande en inkomende gesprekken te voeren met het toestel.

Zojuist contact opgenomen met de klantenservice van Belsimpel.nl. Keurig te woord gestaan. Mijn Nexus 6 gaat maandag terug naar Belsimpel.nl.

Verwijderd_Account_44451

Verwijderd_Account_44451

• Berichten 4099
  • Reputatie 140
  • 27 december 2014
  • 19:18

dat is minder.

EricNL

EricNL

• Berichten 334
  • Reputatie 0
  • 27 december 2014
  • 21:11

Ik moet zeggen dat de camera mij absoluut in positieve zin opvalt. De foto's zijn mooi en scherp, al heb je zoals met vele andere camera's wel last van wat korrelige foto's als er niet voldoende licht is. Ik gebruik vooral in de avond HDR+, dan krijg je wel mooie foto's.

Balen dat het toestel van MonsieurFlorian nu al weer teruggestuurd moet worden. Geen idee waar het aan kan liggen, ik neem aan dat je al een factory reset hebt gedaan? Gelukkig is de service van Belsimpel ronduit goed (zelf ervaring mee gehad in het verleden) dus dat moet wel goed komen.

Ik ben zelf nog geen negatieve zaken tegengekomen, de batterijduur is zonder meer goed. Ik heb hem gisteren de hele dag veelvuldig gebruikt (foto's) en aan het eind van de avond had ik nog 35% acculading over. Wat mij ook opvalt is dat het toestel helemaal niet warm wordt bij gebruik, mijn Nexus 5 begon bij een beetje Facebook of YouTube gebruik al aardig warm te worden.

Huawei Watch

Har

Har

• Lid sinds 30 juni 2010
  • Berichten 429
  • Reputatie 0
  • 29 december 2014
  • 23:18

Klinkt allemaal mooi op 1 retourtje provider na dan.
Ik zit nog te wachten op mijn levering van de witte versie. Verwachte levering 2 januari. Via studentmobiel. Zou eerst week 52 geleverd worden maar keurig bericht gekregen dat dit is verplaatst.
Tot dan kan ik vast pre genieten van jullie ervaringen.

Gr,

PS, ik geniet nu ook live op mijn Nexus 6

Bewerkt (3 januari 2015 20:44) | update
Deepdiver

Deepdiver

• Lid sinds 18 januari 2015
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 18 januari 2015
  • 13:49

Sinds vorige week in het bezit van mijn Nexus 6 64 gb . Eerste indruk is zeer goed, batterij houdt het zeer lang uit, en Lollipop heeft veel goede verbeteringen ( geen wachtwoord meer als je thuis bent, meerder schermen open , en geen kwaliteitsverlies, Google now, notificaties snel te lezen zonder te openen. enz.
Ik mis echter nog wel wat mogelijkheden om in de telefoon te komen van uit een pc. Whatt's app is moeilijk terug te zetten, ringtone aanpassen/ toevoegen via pc is moeilijk.
Ook nog weinig goede beschermhoesjes te krijgen (nieuwe hé…..) wat toch noodzakelijk is voor zo'n grote telefoon.

Al met al zeer tevreden, en verwacht er nog veel meer van…

Verwijderd_Account_44451

Verwijderd_Account_44451

• Berichten 4099
  • Reputatie 140
  • 18 januari 2015
  • 14:08

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.sand.airdroid&hl=nl

dat is alvast 1 mogelijkheid om in je telefoon te komen vanuit een pc.
ik ben nog altijd aan het twijfelen om hem te bestellen.heb zelf nochtans meerdere nexus toestellen hier.
maar heb tussen mijn n5 en dat ik ging de n6 kopen een one gekocht.en ben er gelijk aan verkocht ook dat
ik hem gelijk niet wil weg doen.

Bewerkt (18 januari 2015 14:11)
Deepdiver

Deepdiver

• Lid sinds 18 januari 2015
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 18 januari 2015
  • 14:30

Tnx Angelo35. Ga jou optie meteen even uitproberen!
Suc6

EricNL

EricNL

• Berichten 334
  • Reputatie 0
  • 18 januari 2015
  • 15:05

Ik heb een Spigen Ultra Case gekocht bij Knaldeals, er zijn er die ze goedkoper aanbieden maar daar werd de levertijd steeds waziger. Ik heb mijn Nexus 6 geroot met de Nexus Toolkit en er de Franco Kernel Updater opgezet, je hebt dan nog steeds de originele ROM maar met handige tweaks. De batterij gaat nu bv nog langer mee dan wat hij standaard al doet en ook de LED notificatie is weer te gebruiken.
Ik had totaal geen problemen met het terugzetten van de chathistorie van WhatsApp. Ringtone aanpassen klinkt bekend, bij mij lukte het pas na een aantal keer proberen.

Huawei Watch

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren