Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

• Xiaomi Mi 9T

• Huawei P30 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

daikenas08

daikenas08

• Lid sinds 11 november 2010
  • Berichten 411
  • Reputatie 0
  • 26 november 2014
  • 22:02

Hoi,

Graag zou ik een lijstje opstellen met waar en voor welke prijs we tegenwoordig een nexus 6 kunnen kopen. Kwestie van wat overzicht te houden.

Ik kijk de kat nog even uit de boom opzoek naar de beste prijs en snelste lever datum. Maar als ik nog lang wacht wordt het waarschijnlijk gewoon uit de playstore. Die bied boven op mij toestel nog eens gratis 6 maand all acces tot Google Music.

Mijn vriend heeft zijn 32GB expemplaar via de Belgische shop van Coolblue besteld en telt er €649 neer voor 32GB. Men belooft dat het toestel op 24 december aan zijn voordeur ligt. Mooie kerstcadeau dus.

Voor het gemak zijn alle klikbare links naar toestellen in het wit. Zwarte uitvoeringen kunt u natuurlijk ook op de desbetreffende site vinden indien u even doorklikt.

Bestellen in Nederland;

In fysieke winkel:

Lijst wordt aangevuld

Online:

Lijst wordt aangevuld

Toestellen in Belgie;

In fysieke winkel:

Cooblue: in Antwerpen en Lochristi (enige Belgische vestigingen) vanaf begin januari 2015
Proximus: Niet verkrijgbaar
Mobistar: (nog) niet verkrijgbaar
Phonehouse: Niet verkrijgbaar
Mediamarkt: (nog) niet verkrijgbaar
Vandenborre: Nexus 6 32GB leverbaar binnen >3 weken. Niets bekend over de 64GB variant. Je kan online checken of er nog toestellen aanwezig zijn de vestiging van jou keuze. Geef op deze pagina je postcode in.

Online:

Google Playstore Belgie
Pre orderNexus 6 32GB off contract €649 Vertrekt uit het magazijn binnen 3 tot 4 weken (laatste edit 26/11/2014)
Pre orderNexus 6 64GB off contract €699 leveringsdatum: onbekend (blauwe uitvoering reeds uitverkocht)
Bestel in de playstore voor het eind van het jaar en krijg 6 maand gratis onbeperkte service van Google Play(™) Music

Coolbleu.be
Pre order Nexus 6 32GB off contract €649 Verwachte leveringsdatum: 24/12/2015
Pre order Nexus 6 64GB off contract €699 Verwachte leveringsdatum: 09/01/2015

Vandenborre
Pre order nexus 6 32 GB of contract €649 leverdatum: >3 weken
Nexus 6 64GB wordt bij vandenborre niet vermeld.

Lijst wordt aangevuld

voor de echte fanatiekelingen en prijzen jagers:

In de Duitse mediamarkt betaal je voor een 64GB €649 en een 32GB variant gaat er voor slechts €599 over de toonbank!
Beide toestellen zouden er vanaf 19 december in de winkelschappen liggen.
Voor die uitgespaarde €50 kan je terwijl je er toch bent een leuke kerstmarkt mee pikken!

Wanneer je niet het geluk hebt aan de Duitse grens te wonen kan je via de Duitse Amazon je toestel voor diezelfde voordelige prijs kopen. Er wordt wel nog niet over leverdatums gesproken. Maar je toestel wordt wel gratis thuis bezorgd.

!Kopers in Duitsland let op!: Voor vroege vogels is dit niet van toepassing maar wanneer u op latere data nog beslist een goedkopere nexus 6 te kopen via Duitsland kan het volgende goed om weten zijn; Duitse wetgeving staat toe dat 2dehands toestellen in goeie staat als nieuw verkocht worden. Hoewel u toestel er splinternieuw uit ziet en u dit waarschijnlijk nooit zal merken kan u in het bezit zijn van een 2dehands toestel waarvoor u de volle pot heeft betaald. Dergelijke toestellen worden gerecupereerd uit ingewisselde smartphones. Het systeem is bij ons ook bekend dat als je je oude toestel binnen brengt je een korting kan krijgen op je nieuwe smartphone. In Duitsland is het bij wet toegestaan deze toestellen op te lappen/te repareren en terug aan niets vermoedende klanten te verkopen als nieuw toestel.

Bewerkt (27 november 2014 18:37)
Verwijderd_Account_44451

Verwijderd_Account_44451

• Lid sinds 05 februari 2012
  • Berichten 4100
  • Reputatie 140
  • 26 november 2014
  • 22:49

de toestellen waren vanavond te bestellen in de playstore belgie.alle varianten trouwens.
leverdatum 3a4 weken.

Bewerkt (26 november 2014 22:50) | Bewerkt via Tapatalk/Androidworld Reader
EricNL

EricNL

• Lid sinds 15 januari 2010
  • Berichten 334
  • Reputatie 0
  • 26 november 2014
  • 22:52

Wellicht interessant om te weten voor de mensen die dicht bij de Duitse grens wonen….. Mediamarkt Duitsland heeft de Nexus 6 vanaf 19 december op voorraad in de winkels. De 32GB kost in Duitsland €599,- en de 64GB versie kost €649,-. Scheelt dus €50,- met Nederland en België en je hebt hem waarschijnlijk een paar dagen eerder in je hand. Aangezien de dichtstbijzijnde Nederlandse en Duitse Mediamarkt voor mij allebei binnen 15km afstand liggen ga ik hem de 19e gewoon in Duitsland halen.

Huawei Nexus 6P 64GB Graphite
Huawei Watch

daikenas08

daikenas08

• Berichten 411
  • Reputatie 0
  • 26 november 2014
  • 22:52

En is bij de 32gig nog steeds zo.
Bij de witte 64 GB stond er echter dat die nog op komst is terwijl de blauwe versie uitverkocht is.

Bewerkt (26 november 2014 22:54)
Verwijderd_Account_44451

Verwijderd_Account_44451

• Berichten 4100
  • Reputatie 140
  • 26 november 2014
  • 22:54

inderdaad de witte 64gb niet.

daikenas08

daikenas08

• Berichten 411
  • Reputatie 0
  • 26 november 2014
  • 23:00

EricNL
Wellicht interessant om te weten voor de mensen die dicht bij de Duitse grens wonen….. Mediamarkt Duitsland heeft de Nexus 6 vanaf 19 december op voorraad in de winkels. De 32GB kost in Duitsland €599,- en de 64GB versie kost €649,-. Scheelt dus €50,- met Nederland en België en je hebt hem waarschijnlijk een paar dagen eerder in je hand. Aangezien de dichtstbijzijnde Nederlandse en Duitse Mediamarkt voor mij allebei binnen 15km afstand liggen ga ik hem de 19e gewoon in Duitsland halen.

Zeker interessant ja!
Ik dacht eigenlijk dat die in Duitsland tot nader order ook gewoon online moesten besteld worden. Ik vond er online geen interessante prijzen en bovendien enkel pre order zonder datum

Bewerkt (26 november 2014 23:17)
Chezchopin

Chezchopin

• Lid sinds 27 november 2014
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 27 november 2014
  • 16:36

Ik ben al een tijdje aan het proberen om via de “play store” de Nexus 6 64GB te pre-ordenen, maar tot nu toe heeft hij ook nog niet online gestaan hoor. Enkel de 32 GB versie kan men via pre - order bestellen.
Dit werd me ook bevestigd via contact met de support dienst van Google Play (België).

Helaas is men daar ook niet op de hoogte wanneer de 64 Gb online zou verschijnen.

Ik zou graag een aantal toestellen aanschaffen voor de zaak, maar ik blijf een beetje op mijn honger zitten.
Hopelijk lukt het nog voor dit jaar of ik moet helaas uitwijken naar een ander toestel of eventueel ook mijn gokje wagen via de Duitse Mediamarkt.

Wel een strak plan om hier een samenvatting te plaatsen van waar hij eventueel kan besteld worden.

Ik heb ook gemerkt dat de 32 GB versie aangeboden wordt als pre-order bij Vandenborre (België).

Bewerkt (27 november 2014 16:40)
Verwijderd_Account_44451

Verwijderd_Account_44451

• Berichten 4100
  • Reputatie 140
  • 27 november 2014
  • 16:51

http://forum.xda-developers.com/nexus-6/general/nexus-6-pre-to-live-play-store-19th-t2912514

ik denk dat dit wel klopt.want gisterenmiddag en dagen ervoor in playstore belgie niks. heel de tijd f5 f5 f5.en vanaf 19u kon je ze bestellen.enkel de 64gb witte niet.vraag me wel af hoeveel verzendkosten je zou moeten betalen als je hem in mediamarkt duitsland besteld?

Bewerkt (27 november 2014 16:52)
daikenas08

daikenas08

• Berichten 411
  • Reputatie 0
  • 27 november 2014
  • 18:10

Chezchopin
Ik ben al een tijdje aan het proberen om via de “play store” de Nexus 6 64GB te pre-ordenen, maar tot nu toe heeft hij ook nog niet online gestaan hoor. Enkel de 32 GB versie kan men via pre - order bestellen.
Dit werd me ook bevestigd via contact met de support dienst van Google Play (België).

Helaas is men daar ook niet op de hoogte wanneer de 64 Gb online zou verschijnen.

Ik zou graag een aantal toestellen aanschaffen voor de zaak, maar ik blijf een beetje op mijn honger zitten.
Hopelijk lukt het nog voor dit jaar of ik moet helaas uitwijken naar een ander toestel of eventueel ook mijn gokje wagen via de Duitse Mediamarkt.

Wel een strak plan om hier een samenvatting te plaatsen van waar hij eventueel kan besteld worden.

Ik heb ook gemerkt dat de 32 GB versie aangeboden wordt als pre-order bij Vandenborre (België).

Hoi Chezchopin,

Leuk te horen dat je een aantal toestellen wenst aan te schaffen voor je zaak!
Indien je nog voor nieuwjaar opzoek bent een aantal 64GB's zal ik je moeten teleur stellen. Het is als particulier al moeilijk om (in België) nog voor nieuwjaar een 64GB toestel in je handen te krijgen. Ik heb me dan ook laten wijsmaken dat deze veel ondanks ze veel meer geliefd zijn ze minder soepel verkrijgbaar zijn.
Ben je opzoek naar eindejaarcadeautjes dan wordt het toch een Note4 vrees ik. De bijgeleverde Spen heeft trouwens fantastische mogelijkheden voor zakelijke doeleinden!

topic off: Bovendien, als het prijskaartje de boel niet drukt zullen er zeker en vast interessante aanbiedingen zijn waar je een smartwatch bij het toestel ‘krijgt’. Zo kan je je werknemers in stijl de weg op sturen!
Een smartwatch is zeker een aanrader bij dergelijke phablets. Moet je niet elke keer dat grote ding helemaal uit je broekzak halen bij elke melding die je krijgt maar kan je gewoon lekker op je pols swipen. Ikzelf ga daar voor een moto 360. Maar Samsung zal je waarschijnlijk wel met een (zeker niet slechte) Gear opstoken.

Bedankt voor de tip van vandenborre trouwens!

angelo35
http://forum.xda-developers.com/nexus-6/general/nexus-6-pre-to-live-play-store-19th-t2912514

ik denk dat dit wel klopt.want gisterenmiddag en dagen ervoor in playstore belgie niks. heel de tijd f5 f5 f5.en vanaf 19u kon je ze bestellen.enkel de 64gb witte niet.vraag me wel af hoeveel verzendkosten je zou moeten betalen als je hem in mediamarkt duitsland besteld?

Ik weet niet of we de amerikaanse playstore naast de Belgische en Nederlandse mogen zetten. Deze werken nogal los van elkaar.

Nog geen enkel toestel is (pre)order te verkrijgen in de duitse mediamarkt. Mediamarkt zelve is trouwens niet te happig op online verkopen en geeft prioriteit aan zijn winkels. De duitse variant van Amazon geeft er al een exemplaar weer. Ze plakken er wel nog geen prijskaartje op en geven en verklappen al helemaal niet wanneer de eerste lading hun magazijn verlaat. Het enige wat je op hun pagina kunt gaan doen is hun vragen je te mailen wanneer er meer nieuws is.
Wel een pluspunt op amazon (en deze is enkel als ik me niet vergis) dat wanneer je er voor een bepaald bedrag (€100?) inkopen doet op de site worden je product(en) gratis verstuurd. En dat zullen ze voor België en Nederland ook wel doen.

Edit:
Amazon verstuurt je product(en) gratis vanaf een bestelling van €20. Sedert het 2de kwartaal van dit jaar doen ze dit ook in België en Nederland.

Bewerkt (27 november 2014 18:21)
Chezchopin

Chezchopin

• Lid sinds 27 november 2014
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 27 november 2014
  • 21:07

Hoi Chezchopin,

Leuk te horen dat je een aantal toestellen wenst aan te schaffen voor je zaak!
Indien je nog voor nieuwjaar opzoek bent een aantal 64GB's zal ik je moeten teleur stellen. Het is als particulier al moeilijk om (in België) nog voor nieuwjaar een 64GB toestel in je handen te krijgen. Ik heb me dan ook laten wijsmaken dat deze veel ondanks ze veel meer geliefd zijn ze minder soepel verkrijgbaar zijn.
Ben je opzoek naar eindejaarcadeautjes dan wordt het toch een Note4 vrees ik. De bijgeleverde Spen heeft trouwens fantastische mogelijkheden voor zakelijke doeleinden!

topic off: Bovendien, als het prijskaartje de boel niet drukt zullen er zeker en vast interessante aanbiedingen zijn waar je een smartwatch bij het toestel ‘krijgt’. Zo kan je je werknemers in stijl de weg op sturen!
Een smartwatch is zeker een aanrader bij dergelijke phablets. Moet je niet elke keer dat grote ding helemaal uit je broekzak halen bij elke melding die je krijgt maar kan je gewoon lekker op je pols swipen. Ikzelf ga daar voor een moto 360. Maar Samsung zal je waarschijnlijk wel met een (zeker niet slechte) Gear opstoken.

Bedankt voor de tip van vandenborre trouwens!

Hoi Daikenas08,

Graag gedaan hoor. Ik heb ook al heel wat tijd doorgebracht op internet om toch maar aan die 64GB te komen…maar helaas.

Ik volg dit toestel al van de eerste dag dat het voorgesteld is geweest en heb het sindsdien dagelijks blijven opvolgen.
Ik weet dat er zeker alternatieven zijn en wees er maar van overtuigd dat ik die al bestudeerd heb maar ik blijf steeds terugkomen naar de N6

Op dit moment loop ik wel met het idee rond om het eventueel op de Mot X 2014 te gooien maar daar heb ik dan ook maar 32GB wat me weer tegen houdt. Tot op dit ogenblik zijn we nog steeds in de mogelijkheid om via de Google play store de N6 32GB te pre-ordenen maar men gevoel zegt dat ik hier spijt van ga krijgen.

Ik denk dat ik nog één week ga afwachten en dan een beslissing ga nemen.

Ook heb ik mijn oog al laten vallen op de Moto 360, dit staat ook al op mijn verlanglijstje hoor

De Note 4 heb ik ook bekeken maar eerlijk, ik heb het wat gehad met Samsung. Of is het de N6 die me parten speelt en niet uit men hoofd wil gaan
Nu, ik ben wel een enorme Motorola fan en daarom draagt dit toestel zeker mijn voorkeur. Dit zou mijn derde mMtorola toestel worden. Plus ben ik ervan overtuigd dat er door updates nog verbeteringen aan gaan komen waar sommige nu een beetje over klagen. Plus punten die de Moto x op dit moment wel al heeft.

Finger crossed

Bewerkt (27 november 2014 21:09)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren