Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Benninni

Benninni

• Lid sinds 06 september 2016
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 6 september 2016
  • 12:05

Hallo, 
Om gebruik te kunnen maken van fly gps moet ik eerst de optie 'neplocatie toestaan' activeren(id ontwikkelaar opties) . Dit lukt perfect! 
Nadien moet ik nog in  de optie 'app voor neplocatie selecteren', fly gps selecteren. Nu staat deze optie nergens tussen mijn opties, weet iemand hoe ik deze optie beschikbaar kan krijgen op mijn Android ? 

Ik heb een motorola x (1e model) hierop lukt dit niet, op een Samsung tablet lukt dit wel, alsook voor een one plus one… 

Bedankt 

tobiastheodoor

tobiastheodoor

• Lid sinds 09 december 2015
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 18 september 2016
  • 21:05

Ja dit is vrij simpel. Download de app: Ontwikkelaars opties via de Google play store. Als dat niet werk kan je altijd nog (wat je waarschijnelijk al gedaan hebt) hem opnieuw opstarten.

Benninni

Benninni

• Lid sinds 06 september 2016
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 19 september 2016
  • 11:26

Ik zit nog met een Android 5, terwijl je een Android 6 nodig hebt om een app te selecteren om nep locaties toe te laten… 
En zo'n developer options app gaat gewoon rechtstreeks naar mijn standaard opties, vrees ik, terwijl ik nog een optie extra wil… 
Het zal dus niet lukken, aangezien voor mijn gsm geen android 6 voorzien is & vben ook niet van plan om mijn gsm te rooten. 

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren