Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • OnePlus 6T

• Huawei Mate 20 Pro

• Samsung Galaxy S10

• Google Pixel 3 XL

• Samsung Galaxy Note 9

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

marinowillaert1964

marinowillaert1964

• Lid sinds 04 oktober 2015
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 15 maart 2016
  • 17:22

Ik heb een Motorola x-style die draait op Android 6.0. Ik heb het volgende probleem. Als ik bepaalde permissies instel veranderen die soms zonder dat ik er iets aan verander. Ik zie dan bvb in whatsapp geen contacten maar telefoonnummers, blijkt dat de machtiging 'contacten' niet meer aangevinkt staat, zonder dat ik er zelf iets aan veranderde. Idem probleem met de camera, ik zie de locatie op mijn genomen foto's niet. 'locatie' is dan blijkbaar uitgeschakeld terwijl ik het wel aangevinkt had. Is hier een oplossing voor ? Of doe ik iets verkeerd ? Of werkt dit zo instabiel ?  Ik heb hiernaar gegoogled maar mijn Engels is waarschijnlijk niet goed genoeg om het te vinden. lol  
Bedankt !!

inveztigate

inveztigate

• Lid sinds 20 januari 2012
  • Berichten 38
  • Reputatie 0
  • 15 maart 2016
  • 18:04

Probeer de machtiging handmatig in te stellen via applicatiebeheer. Laat maar weten of het systeem dit onthoudt of niet.

marinowillaert1964

marinowillaert1964

• Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 15 maart 2016
  • 18:14

Dit is de manier waarop ik ze effectief instel, per app, in het submenu machtigingen. Na een paar dagen zijn die dan veranderd, dus hij onthoudt ze blijkbaar niet. Voor sommige apps komt een melding (bvb Gmail, toestemming om opslag te gebruiken als je bestanden wil versturen) maar voor camera zie je het pas als je foto opent en de locatie er niet op staat. Tenzij je voor het gebruik eerst die machtigingen bekijkt, en dat is volgens mij de bedoeling niet echt… 

marinowillaert1964

marinowillaert1964

• Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 21 maart 2016
  • 16:36

Update…  Enkele dagen geleden paste ik de rechten opnieuw aan, handmatig omdat ze terug gewijzigd waren. Vandaag merkte ik dat ze opnieuw gewijzigd waren en moest ze dus opnieuw aanpassen…. ? geen verdere oplossingen hiervoor veronderstel ik? 

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren