Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • OnePlus 6T

• Huawei Mate 20 Pro

• Samsung Galaxy S10

• Google Pixel 3 XL

• Samsung Galaxy Note 9

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

Ray120

Ray120

• Lid sinds 20 december 2012
  • Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 23 maart 2015
  • 17:48

Nu er een flinke barst in het scherm van mijn 3,5 jaar oude Samsung Galaxy Nexus zit ben ik aan het rondkijken voor een nieuwe telefoon. En heb mijn oog laten vallen op de Moto X (2014)met bamboe achterkant. Ik vrolijk naar het winkelcentrum maar geen enkele winkel had de Moto X in het assortiment,sterker nog 90% van de winkels verkoopt helemaal geen Motorola! Mijn grote vriend van de Phonehouse wist te vertellen dat ze in Alpen a/d Rijn bij de mediamarkt er 1 hadden(de zwarte)liggen. Maar om nu even van Amsterdam naar Alphen a/d Rijn te rijden om even een telefoon vast te houden is ook een beetje overdreven.

Heeft er iemand tips?

Ik wil graag het toestel even aanvoelen voordat ik deze aanschaf! Ook ivm de bamboe achterkant omdat daar de meningen in reviews over verdeeld zijn.

Bewerkt (23 maart 2015 17:49)
Hansiepans

Hansiepans

• Lid sinds 20 februari 2015
  • Berichten 32
  • Reputatie 0
  • 23 maart 2015
  • 18:48

Ben wekelijks in Alphen

Maar Amsterdam Alphen even doorrijden en je bent er met een klein half uurtje. Leuke winkelcentrum ook, grote parkeergarage en als je de parkeergarage uitkomt, ben je al bij mediamarkt.

Bewerkt (23 maart 2015 18:49) | Bewerkt via Tapatalk/Androidworld Reader

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren