Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • Huawei Mate X

• Xiaomi Mi 9

• Samsung Galaxy S10 Plus

• Huawei P30 Pro

• Google Pixel 3 XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

harcobooman

harcobooman

• Lid sinds 19 oktober 2016
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 19 oktober 2016
  • 22:16

Hallo allemaal,

Wie kan mij verder helpen?

Ik heb mijn Hotmail email-adres gelinkt aan mijn Gmail account/mailadres. Dit werkt prima in de Gmail app met Android om mail te versturen/ontvangen. Alleen loop ik nu tegen probleem aan dat ik mijn Hotmail agenda, waar ook andere gedeelde agenda's bij zitten, niet in de agenda app op mijn telefoon kan zien (of wijzigen).

Met een andere telefoon (Wileyfox Storm) die ik kort geleden gebruikt heb zat nog een standaard email app die ik inrichtte, ook met android 6.x. Zo kreeg ik ook mijn Hotmail agenda zichtbaar. Bij de Motorola G4 plus zit geen stock Android email programma behalve Gmail app. Wie heeft een idee hoe ik Hotmail agenda kan gebruiken? In Gmail app kan ik niet "los" mijn hotmail account toevoegen omdat deze gelinkt is aan Gmail adres… Begrijpt u het nog?

HELP!

Groet en dank Harco

Bijlage:

gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6388
  • Reputatie 250
  • 19 oktober 2016
  • 22:38

Kun je bij apparaat instellingen/accounts en synchroniseren daar ook niet een account toevoegen door op het plus tekenen te tikken of de drie puntjes rechtsboven.

Probeer het anders eens met de Outlook app.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.microsoft.office.outlook

harcobooman

harcobooman

• Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 19 oktober 2016
  • 22:52

Hoi, via accounts kan ik wel een account toevoegen: Exchange of IMAP/POP3 maar welke ik kies ik kom steeds bij hetzelfde uit: alleen email van hotmail is toegevoegd; geen agenda. Ook als ik bij account en synchronisatie ga kijken is er geen agenda optie om te syncen.

De app heb ik nu, als ik deze instel dan heb ik de agenda in de Outlook app, maar ik wil deze in de "algemene" agenda van de telefoon. Dit lukt dus wel met een telefoon met dezelfde android versie maar deze hebben nog hun eigen mail/agenda-app als stock optie naast Gmail. 

ik zoek verder, of als iemand nog iets weet, bijv. een stock email/agenda app toevoegen..? Dan houd ik me aanbevolen!!

gizmobinky

gizmobinky

• Berichten 6388
  • Reputatie 250
  • 19 oktober 2016
  • 23:01

Ik weet niet hoe die stock app heet die dan wel werkt, maar je zou kunnen zoeken op internet bij apk Mirror of daar de applicatie te downloaden is zodat je alsnog die apk kunt gebruiken.

Je moet wel onbekende bronnen aanzetten bij instellingen/beveiliging als je een apk van buiten de playstore wilt installeren.

Klik Hier om naar apk Mirror te gaan.

harcobooman

harcobooman

• Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 19 oktober 2016
  • 23:51

Tsja hoe een standaard app heet…. ik ga zoeken. Bedankt!

gizmobinky

gizmobinky

• Berichten 6388
  • Reputatie 250
  • 19 oktober 2016
  • 23:55

Zoek naar stock email app apk Mirror of klik Hier.

gizmobinky

gizmobinky

• Berichten 6388
  • Reputatie 250
  • 20 oktober 2016
  • 00:01

Laat maar, Google wordt steeds irritanter, ik heb hem effe geprobeerd :-(

gizmobinky

gizmobinky

• Berichten 6388
  • Reputatie 250
  • 20 oktober 2016
  • 00:31

ik heb nog wat kunnen vinden, google calendar sync heet dat, klik hier om er naar toe te gaan, je moet onderaan het artikel zijn.

jonathan.koek

jonathan.koek

• Lid sinds 12 november 2017
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 12 november 2017
  • 09:33

Dit heeft mij ook veel tijd gekost. Als je de agenda app 'Nine' installeert dan kun je daarna de agenda vertonen in Google Calendar.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren