Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

B@Zzz...

B@Zzz...

• Lid sinds 07 juli 2010
  • Berichten 441
  • Reputatie 0
  • 14 maart 2014
  • 07:08

Goedemorgen!

Ik heb sinds een maand of 2-3 een moto G die erg goed bevalt. Echter is het geluid tijdens het bellen heel slecht geworden.
Ik heb geen idee wanneer dit ontstaan is, maar het lijkt er op alsof het speakertje los/kapot is. Op het moment dat ik mijn vinger op het speakerte leg, is de klacht weg (maar dan is het volume uiteraard zo laag dat een gesprek ook niet meer mogelijk is).

Zijn er meer mensen met dit probleem? Of weet iemand wat ik er eventueel zelf aan kan doen?

Telefoon: Moto G6
Watch: Fossil Carlyle
Car: Isudar Android Car audio
Tablet: Asus TF300T (maar die is volgens mij al een tijdje dood…)

insanezz

insanezz

• Lid sinds 22 november 2013
  • Berichten 18
  • Reputatie 0
  • 14 maart 2014
  • 18:19

Zelf heb ik ook dit probleem. Als ik iemand bel en ik hoor de telefoon overgaan, gaat het overgaan geluid gepaard met een rare ‘'kraak’' Verder tijdens het bellen hoor ik deze ook nog er tussendoor soms. Een oplossing heb ik helaas niet

Bewerkt (14 maart 2014 18:20)
B@Zzz...

B@Zzz...

• Lid sinds 07 juli 2010
  • Berichten 441
  • Reputatie 0
  • 15 maart 2014
  • 09:20

Ik heb deze vraag ook op het motorola forum gezet en het lijkt er op dat het ontstaan is na de update van kitkat. Er zijn er meer die er last van hebben.

insanezz

insanezz

• Lid sinds 22 november 2013
  • Berichten 18
  • Reputatie 0
  • 15 maart 2014
  • 12:07

B@Zzz...
Ik heb deze vraag ook op het motorola forum gezet en het lijkt er op dat het ontstaan is na de update van kitkat. Er zijn er meer die er last van hebben.

Dit zou inderdaad goed kunnen, heb jelly bean nog geen half uur gebruikt dus ik zou niet durven zeggen of het daar beter is.

Hopelijk word de kwaliteit in een software update verbeterd, wat eigenlijk al gebeurd zou moeten zijn volgens mij, of dit was alleen het volume van het telefoongesprek

Bewerkt (15 maart 2014 12:07)
B@Zzz...

B@Zzz...

• Lid sinds 07 juli 2010
  • Berichten 441
  • Reputatie 0
  • 15 maart 2014
  • 12:38

Dat was volgens mij alleen het volume.
Ik heb deze telefoon ook alleen gebruikt met kitkat, m'n vorige moto g die draaide nog op jelly bean en daarbij was de geluidskwaliteit wel goed. Echter is deze telefoon maar 3 dagen oud geworden (iets met een statafel en betonnen vloer…. )

Zonnebloem1968

Zonnebloem1968

• Lid sinds 07 april 2016
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 7 april 2016
  • 15:09

Ik heb het zelfde probleem. Het belgeluid is zacht, mensen horen mij niet spreken en ik hoor het geluid van mijn eigen beltone en filmpjes niet
Erg irrigtant want ik ben slecht bereikbaar

Ik zou graag de oplossing horen, want dit is 10x niets

B@Zzz...

B@Zzz...

• Lid sinds 07 juli 2010
  • Berichten 441
  • Reputatie 0
  • 8 april 2016
  • 06:56

Een oplossing heb ik helaas niet voor je. Ik heb uiteindelijk 3x de telefoon terug gestuurd ter reparatie. Steeds deed het toestel het dan weer een maandje en daarna kwam het probleem weer terug. Vervolgens heb ik via de webshop het hele toestel om kunnen ruilen, echter kreeg ik na een x weken weer hetzelfde probleem. Toen was ik het beu en heb ik een Nexus 5 gekocht…

Echter heb jij een ander probleem, het gaat bij jou over het algemene volume, bij mij ging het alleen om het geluid dat ik hoorde als ik met iemand in gesprek was.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren