Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

karine

karine

• Lid sinds 13 december 2013
  • Berichten 95
  • Reputatie 0
  • 17 januari 2014
  • 19:03

Ik heb ook interesse in de Moto G maar zie dat het geheugen niet uitbreidbaar is.
Nu was mijn vraag of 8Gb wel voldoende is ?

Verwijderd_Account_44451

Verwijderd_Account_44451

• Lid sinds 05 februari 2012
  • Berichten 4099
  • Reputatie 140
  • 17 januari 2014
  • 19:11

Misschien de 16gb versie overwegen dan?

Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5153
  • Reputatie 100
  • 17 januari 2014
  • 19:58

Dat hangt totaal van jouw gebruik af en is daarom niet iets wat een ander voor jou kan beslissen.
Tip: kijk eens hoeveel geheugen je hebt op je huidige toestel en hoeveel je daarvan gebruikt.

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

karine

karine

• Berichten 95
  • Reputatie 0
  • 17 januari 2014
  • 20:22

Ik heb nog geen smartphone, vandaar deze vraag.
Nog een tweede vraagje, wanneer ik dit toestel sporadisch gebruik(tijdens mijn werk(8 uren)en s'nachts uitzet) hoeveel dagen kan dat dan mee met die batterij ?

Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5153
  • Reputatie 100
  • 17 januari 2014
  • 22:36

Het is een moeilijke vraag. Als je veel muziek op je toestel zet gaat het hard, het zelfde geldt voor spelletjes. Het verschilt per gebruiker.
Ik gebruik mijn toestel veel maar gebruik geen grote apps. Dat is niet bewust. Gewoon wat nieuws apps, sociale netwerken, wat ik graag op mijn toestel heb staan. Geen behoefte aan spelletjes. Ik heb hooguit 20 muziek nummers erop staan en laten we zeggen 300 foto's. Daarmee gebruik ik ongeveer 3.5-4.0 GB.

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

karine

karine

• Berichten 95
  • Reputatie 0
  • 17 januari 2014
  • 23:16

Bedankt voor de info, hen je nog wat info over de batterijduur ?

sammynoot

sammynoot

• Lid sinds 17 april 2013
  • Berichten 160
  • Reputatie 10
  • 18 januari 2014
  • 10:46

Hallo, ik schat ongeveer 2 dagen op 1 batterijlading. Ook het opnieuw opstarten kost de nodige stroom. Mijn man heeft een soortgelijk toestel, gebruikt hem niet intensief en kan 2 a 3 dagen met de batterij doen.

8 GB lijkt me een beetje weinig. Is zo vol. Ik spreek uit ervaring. Mijn vorige foon was ����n met 8 GB.

Succes.

eugene_mathijssen

eugene_mathijssen

• Lid sinds 15 januari 2014
  • Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 18 januari 2014
  • 13:39

Zou inderdaad de 16 GB overwegen. Is iets duurder. Verder kun je veel in de Cliud opslaan. Mijn muziek staat op Google Play. Foto´s op Google Drive. En documenten op Box. Natuurlijk niet ideaal als je buitenshuis bestanden of foto´s wil raadplegen. Verder is het een uitstekend toestel. Bevalt me prima. Alleen ben ik niet echt tevreden over de foto´s. Wat is jullie ervaring?

Liquid_Li0n

Liquid_Li0n

• Lid sinds 22 november 2011
  • Berichten 715
  • Reputatie 0
  • 18 januari 2014
  • 16:11

Vergeet niet dat de 8gb versie maar 5gb overheeft en de 16gb versie rond de 12 gb. Dus als je wat foto's, filmpjes, muziek, offline gps en een degelijk spelletje (bv Real Racing) er op hebt staan zal het nipt worden met 12gb.
Ik heb (op men Note 3, heb geen moto g) 2,38gb aan foto's, 5 gb aan filmpjes, niets aan muziek (maar een mp3tje is 3 a 5 mb) en GTA San Andreas (2,37gb) = 9,75 gb in totaal
uiteraard heb ik nog andere apps dus de 16gb versie is goed nipt.

dus als je echt niet toekomt kan je uiteraard wel iets als dit kopen:
http://www.meenova.com/st/p/m3r.html

maar er wel op letten dat je je poort niet beschadigd als je je toestel wegsteekt.

Bewerkt (18 januari 2014 16:53)

Huidig: Galaxy Note 3 SM-N9005 4.4.2 NE2 rooted stock with KNOX 0x0
Tablet: ASUS Transformer TF300T + dock
Backup: Alcatel OneTouch 918 rooted
Verkocht: Galaxy S2 en Galaxy Note II

Juudje39

Juudje39

• Lid sinds 02 januari 2011
  • Berichten 20
  • Reputatie 0
  • 28 januari 2014
  • 20:55

Mijn tip : ga voor de 16GB uitvoering.
Geheugen dat je niet gebruikt,is niet weggegooid.Maar kom je geheugen te kort,kun je het niet uitbreiden (iets wat helaas bijna standaard is).
De kamera vind ik eigenlijk best goed (heb als overgangs-toestel van een HTC One V naar dit toestel een Wolfgang (ALDI-toestel) gehad,maar die heeft een veel slechtere kamera). Ik heb alleen gemerkt,dat ik een hoog dataverbuik heb,dus daar moet ik nog even van zien uit te vinden,hoe dat komt en wat ik daaraan kan doen.Verder vind ik het een geweldig toestel.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren