Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Z Flip

• Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Samsung Galaxy S20 Ultra

• Moto G8 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Antondroid

Antondroid

• Lid sinds 13 oktober 2014
  • Berichten 22
  • Reputatie 0
  • 18 juni 2015
  • 19:02

Hallo
Ik ben (was) heel tevreden met mijn half jaar oude Moto G 2014.
De laatste tijd echter wordt hij trager en voert apps slechter uit (met name Radio1 app).
Sinds eergisteren begint het startscherm heftig te knipperen, ik krijg half/half flitsen van bv Whatsapp en van het startscherm. Aanraken of vegen helpt dan niet meer. (filmpje http://youtu.be/AmDSkJNZHTQ) Ik zet hem dan maar uit en weer aan. Nu meerdere keren per dag…
Een week geleden heb ik uit arren moede Clean Master geïnstalleerd, in de hoop de problemen te verhelpen. Helpt weinig. Ik heb ook CM security geïnstalleerd. Geen virus te vinden.
Verder doe ik gaan rare dingen met het apparaat, niet idioot veel apps, geen spellen, etc.
Wat is er mis?? En hoe krijg ik het goed?
Ik ben geneigd om het hele ding terug te zetten naar fabrieksinstellingen en opnieuw op te tuigen, maar dat is natuurlijk veel werk.
Bedankt

booyb

booyb

• Lid sinds 05 maart 2012
  • Berichten 330
  • Reputatie 60
  • 29 juni 2015
  • 16:28

Hallo,
wat vervelend dat je dit probleem hebt. Je zou even een analyse app zoals Assistant for Android(https://play.google.com/store/apps/details?id=com.advancedprocessmanager&hl;=nl) kunnen installeren. Dan kan je zien welke apps veel geheugen gebruiken en kan je ook zien of je CPU veel belast word. Mocht dit normaal zijn dan kan je toch het beste een backup maken, resetten en dan de backup terug zetten

Elke maandag support leveren op het forum van androidworld. Heb ik geholpen? Een +1 wordt gewaardeerd

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren