Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Z Flip

• Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Samsung Galaxy S20 Ultra

• Moto G8 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

dylanneuh

dylanneuh

• Lid sinds 06 juli 2012
  • Berichten 170
  • Reputatie 0
  • 17 april 2015
  • 16:33

Hallo

Ik heb sinds gisterenavond een vervelend probleem met mijn moto g 2014. Ik ben dus altijd verbonden met mijn wifi hier thuis, zoals iedereen waarschijnlijk, maar na een tijd als ik bijvoorbeeld een app wil openen die internet nodig heeft zegt deze dat ik geen internetverbinding heb maar ik ben dus wel degelijk verbonden met mijn wifi. De enige mogelijkheid om dit op te lossen is mijn wifi op mijn GSM eens uit te schakelen en weer aan te zetten en dan ben ik weer zogezegd verbonden met het internet. Maar na een halfuur ofzo keert dit probleem steeds terug. Heropstarten lost het probleem ook niet op en het vreemde is dat wanneer ik naar mijn wifi instellingen ga en mijn netwerk wil vergeten, krijg ik altijd de melding “instellingen is gestopt”. Weet er iemand een oplossing voor dit zeer vervelende probleem?

Alvast bedankt!

dylanneuh

dylanneuh

• Lid sinds 06 juli 2012
  • Berichten 170
  • Reputatie 0
  • 17 april 2015
  • 17:05

Update: als ik mijn GSM opstart zonder sim-kaart zijn al de problemen verdwenen. Maar als ik mijn sim-kaart er terug insteek komen al de problemen terug. Het zal een nieuwe sim-kaart worden zeker?
PS: als ik in het menu contacten op iemand druk komt ook de melding: “contacten is gestopt”. Ik kan enkel google-contacten openen maar geen “gewone” contacten. Hoe kan dit?

Bewerkt (17 april 2015 17:09) | Bewerkt via Tapatalk/Androidworld Reader
dylanneuh

dylanneuh

• Lid sinds 06 juli 2012
  • Berichten 170
  • Reputatie 0
  • 17 april 2015
  • 17:13

Update: mijn dialer wil zelfs niet meer openen.

dylanneuh

dylanneuh

• Lid sinds 06 juli 2012
  • Berichten 170
  • Reputatie 0
  • 17 april 2015
  • 18:32

Iemand?

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren