Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Samsung Galaxy S20 Ultra

• Moto G8 Plus

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

jenskerstens56

jenskerstens56

• Lid sinds 05 januari 2015
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 6 januari 2015
  • 22:32

Hoi

Ik heb sinds gisteren een Moto 360 en ik heb al meteen een vraag: is het mogelijk om Nederlands én Engels in te stellen, zodat je kan wisselen van taal? Ik wil bv. kunnen zeggen “OK Google, take a note” en dan komt er normaal op te staan “Note?” en dan te zeggen “boodschappen doen”. Bij de instellingen van Google Now is het wel mogelijk om een primaire en een andere taal in te voeren. Ik heb dus als primaire taal Engels UK staan en als andere taal Nederlands. Toch lijkt het alsof Google enkel Engels verstaat en mijn Nederlands gewoon negeert en er Engelse woorden van maakt. Kan dit op een of andere manier opgelost worden?

Ik heb ook nog een tweede probleem… Omdat ik nu tijdelijk Nederlands als primaire taal heb ingesteld, kan ik geen voice commands gebruiken. Ik kan wel op bv. “take a note” tikken en dan een notitie inspreken. Dit werkt echter niet met “remind me”, “send a text” en “send an email”. Als ik bv. op “send a text” tik, en ik spreek bv. “mama” in, komt er mama te staan, maar daarna zegt ie “didn't catch that”, terwijl ie echt wel mama verstaan had. Zo is dit ook met die andere commands: Google verstaat wat ik zeg, maar gaat niet verder of verstuurt geen bericht.
Ik heb dit ook eens in het Engels geprobeerd, door mijn primaire taal in Engels te veranderen. Dit werkt ook niet: ik zeg “John” (die in mijn contacten staat) en daarna geeft ie weer “didn't catch that” terwijl er wel “John” komt te staan. Heeft iemand hier een oplossing voor of zijn er mensen die dit ook voorhebben?

Het ergste vind ik het eerste probleem. Ik heb gehoord dat hiervoor een oplossing ging komen in een update, maar waar blijft die dan? Doe ik misschien iets verkeerd?

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Jens

emily

emily

• Lid sinds 23 februari 2015
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 23 februari 2015
  • 13:01

hoi Jens , ik heb net ook een moto 360 gekocht ,maar meteen bij het opstarten van de horloge ,moest ik kiezen uit diverse talen , waaronder GEEN nederlands……….. kan ik dit later nog veranderen? hoe is jou ervaring tot nu toe met je horloge? gr emily

gabyxx

gabyxx

• Lid sinds 03 oktober 2015
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 3 oktober 2015
  • 21:33

Hallo emily,

Ik zit te denken om moto 360 halen.maar krijg je hem al in het nederlands ?

Groetjes gaby

Bewerkt (4 oktober 2015 01:45)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren