Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

wimstradamus

wimstradamus

• Lid sinds 07 februari 2009
  • Berichten 43
  • Reputatie 0
  • 1 november 2014
  • 09:59

Heb nu een goeie week de moto360 in bezit en zal mijn ervaring delen.

In het begin twijfelde ik of ik hem zou kopen maar toen ik hem op vakantie in de usa in de winkel zag liggen en kon uitproberen en nadat ik aan Ruud had gevraagd of hij nog steeds tevreden over was heb ik er een aangeschaft.
Het uiterlijk van de moto360 vind ik persoonlijk de mooiste van de huidige smartwatches.
Het is een horloge maar toch zie je dat ie bijzonder is.
Hij is niet veel groter dan mijn normale horloges en zit goed om de pols (leren bandje)

Als ik moet uitleggen wat je er mee kan zeg ik dat het je notificatie center van je telefoon op je pols draagt met wat kleine extra functies.
En dat je de notificaties met een pols beweging kan lezen ipv je telefoon te pakken vind ik heerlijk, veel mails etc zijn vaak niet belangrijk om gelijk te beantwoorden dus tijdens een vergadering of een autorit zie je met 2 sec wat je aandacht vraagt.

Het beantwoorden van berichten via het horloge beperkt zich bij mij tot ‘ok’ ‘cool’ omdat het alleen de Engelse taal ondersteund en de meerderheid van mijn contacten toch Nederlands verwachten.
Ook de spraak opdrachten moet correct uitgesproken worden en niet met een andere zins opbouw anders snapt Google het niet, dat is in het begin best frustrerend maar als je ze eenmaal doorhebt werkt het wel aardig, maar daar moet Google wel aan werken.

Daarnaast zijn er tot mijn verbazing redelijk wat apps op mijn HTC One die Android Wear al ondersteunen, zoals Time Recording pro waarmee ik via de moto360 in/uit kan klokken, en Yatse geeft me een xbmc remote op de pols.

De batterij duur is goed haal makelijk de avond, als ik ga slapen heb ik vaak zo'n 10 tot 20% over, (met ambient uit)

Aan de negatieve kant is de moto360 is niet de snelste maar snel genoeg voor mij, soms verliest hij de verbinding met de telefoon terwijl die binnen een meter er vandaan is en dan kan je weinig meer.
De telefoon moet dan ook binnen een meter of tien van het horloge blijven om er mee te kunnen werken.
Ook kan de moto360 niet zelfstandig de tijd kan bijhouden.
Wat wel vreemd is eigenlijk.

Over het algemeen ben ik er heel blij mee maar ik hou dan ook van gadgets, in mijn omgeving zijn de meningen verdeeld sommige zien het nut er van in en ander vinden het onzin.
Voor $250,00 is het een prijzig horloge maar ik vind het ze geld waard en heb er dan ook veel plezier van.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren