Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

• Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

MindCrime

MindCrime

• Lid sinds 20 mei 2010
  • Berichten 25
  • Reputatie 0
  • 20 mei 2010
  • 15:28

Ben ik nou gek of zijn de winkeliers dat?
Overal, werkelijko veral op internet zie ik staan dat men helemaal weg is van de Motorola Milestone, en eerlijk gezegd ben ik zelf ook een beetje flieft op het toestel.
Maar woonachtig in Maastricht is het kreng nergens te krijgen, behalve bij Belcompany.
Ja wat zeur ik dan? Heb je gelijk in, ware het niet dat er in Maastricht werkelijk 10 zaken zijn waar mobiele telefoons verkocht worden. T-mobile Shop, KPN winkel, Vodafone, T4Telecom, The Phonehouse etc. etc.
En overal (behalve dus bij Belcompany) krijg je te horen, ja wij doen niets meer met Motorola.

En ja ook ik weet dat hij via het internet overal te krijgen is.
Alleen zit ik met het probleem, dat mijn huidige abbo, nog lang niet is afgelopen (eind december) en ik dus of veel geld moet betalen voor een nieuw abbo, of een early renewal aanvragen bij T-mobile (mijn huidige provider) Echter die hebben weer geen Milestone in hun assortiment!

Ben mijn huidige telefoon (Nokia N95) gewoon beu, en heb nu via een early renewal een Sony Ericsson Xperia X10 aangevraagd. Mocht die me niet bevallen, kan ik hem altijd nog verkopen of ruilen tegen een milestone.

Bewerkt (22 april 2013 12:24)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren