Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

• Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Sillycious

Sillycious

• Lid sinds 31 maart 2010
  • Berichten 161
  • Reputatie 0
  • 29 april 2010
  • 00:01

Ik heb deze telefoon genomen omdat google maps hier zo fijn op zou draaien , ook een houder erbij gekocht waarmee ik de telefoon op het stuur van mijn atb kon monteren. Ik ben er echter niet tevreden over ,, na 4 a 5 uurtjes navigeren met google maps was de batterij al helemaal leeg. bij harde regenval reageerd het scherm op de regenspetters , net of iemand op het scherm toetst , ook de degelijkheid valt zwaar tegen , hij is een keer uit de houder gevallen tijdens fietsen en er was meteen een flinke beschadiging op het toestel zichtbaar ,De fm radio in dit toestel heeft slecht ontvangst en stoort erg,,ja na een keertje vallen al!!! ook de camera is niet proffesioneel mijn andere telefoon (Nokia 2330) maakt betere foto's , filmpjes en is degelijker en navigeert veel langer op een batterij ook de fm radio in de nokia stoort veel minder ik raad dus iedereen aan om een nokia 2330 te kopen in plaats van deze want deze telefoon is echt een miskoop

Aldus een review op Kieskeurig.
Heb je het ooit zo zout gegeten? Hij laat er op regenen, laat hem keileren van zijn fietshouder, en dan zegt ‘ie dat het zo’n slecht toestel is? Haalt 'ie gelijk de keigoede beoordeling van de Milestone zwaar mee naar beneden. Wat hij met zijn Miley doet, daar is geen enkele phone tegen bestand….Bovendien zit er geen eens een radio op de Miley…. is zeker fan van euhh… dat andere merk en probeert de Miley af te kraken

Moest het even kwijt…

Bewerkt (22 april 2013 12:22)
nin2thevoid

nin2thevoid

• Lid sinds 28 april 2010
  • Berichten 18
  • Reputatie 0
  • 29 april 2010
  • 00:17

Lol. Gewoon, lol.

Het is een prestatie an sich om zoveel onjuiste info in 1 alinea te proppen, dus respect daarvoor. Verder denk ik niet dat die ‘review’ serieus bedoeld is. Genoeg grapjassen op internet die in een dolle bui dat soort rotzooi gaan verspreiden.

- 4 a 5 uur met GM en iedere foon is leeg. Nou ja, iedere, kan alleen uit ervaring met mijn Blackerry Pearl, HTC Diamond, HTC HD, Nokia n96, iPhone en Motorola Milestone spreken, maar toch.

- Regenspetters op een scherm… ehhh… een capacitief scherm laat een lading over het scherm vloeien die door je vinger of een andere geleidende massa verstoort wordt om zo een ‘aanraking’ te registreren. Duh dat regen daar problemen mee geeft. Vind het met de Milestone zelfs meevallen. Mijn Cowon S9 PMP (fantastisch ding verder!) gaat al lopen irriteren als m'n binnenzak vochtig is doordat ik met een natte hand in de regen het apparaat daar op heb gebergd.

- Milestone/Droid heeft geen FM radio. Beetje 1999 ook he, om dat te hebben op een foon met HSDPA en met al die spotgoedkope unlimited data plans …

- Heb hem wel 3 keer laten vallen alvorens een hoesje te kopen. Geen significant krasje op de 95% metalen behuizing. Weet uit ervaring van diverse mensen dat een enkele valpartij met een iPhone voldoende is om het glas totaal te laten barsten.

- Op een paar uitzonderlijke camera phones na (Samsung HD) ken ik weinig toestellen, inclusief compact camera's, die 720p 30fps video schieten.

Gewoon laten lopen … smartphones aren't for dumb people, hence the name

DidiLotr

DidiLotr

• Lid sinds 11 oktober 2009
  • Berichten 97
  • Reputatie 0
  • 29 april 2010
  • 00:24

Sowieso dom als je een telefoon alleen koopt omdat ie met Google Maps goed werkt. Ook dom dat ie niet weet dat het scherm veel energie vreet, had ie gewoon kunnen opzoeken op forums e.d. Nogmaals dom, wie gebruikt een telefoon in de regen, en legt eigenlijk uit dat het scherm uiterst goed reageert. Weer dom dat het vallen van de telefoon door de houder komt en niet door de telefoon zelf, zeker goedkope houder gekocht. En dat van de camera had ie ook gewoon kunnen opzoeken. Koop dan gewoon een navigatie systeem en een echte camera.

Moest het even kwijt…

Sillycious

Sillycious

• Berichten 161
  • Reputatie 0
  • 29 april 2010
  • 07:02

Jah…..maar door de bevindingen van deze ‘fietsspaak’ (alleen de naam al) is de beoordeling van de Milestone wel van zijn mooie ‘best beoordeeld’ plek op Kieskeurig verstoten en geeft ‘ie mensen die twijfelen om tot aankoop over te gaan, een totaal verknipt beeld. Zijn eindbeoordeling is een 2 :S. Ik durf het bijna niet te vragen, maar als jullie nu ook eens ongezouten jullie mening op kieskeurig geven over de MS? Dan stijgt de MS wellicht weer wat in ’best beoordeeld'……

Kokkie

Kokkie

• Lid sinds 15 maart 2010
  • Berichten 27
  • Reputatie 0
  • 29 april 2010
  • 20:30

Haha sjappies…zijn het. Verwisselbare covers??? Wist niet dat dat op mijn Milestone zat.

Sillycious

Sillycious

• Berichten 161
  • Reputatie 0
  • 29 april 2010
  • 21:03

Ja, ook al gelezen? Haha! Weer een die de Milestone af zit te kraken terwijl ie er niets van af weet. Te gek voor woorden, toch?

Rambo_Pisvinger

Rambo_Pisvinger

• Lid sinds 10 april 2010
  • Berichten 43
  • Reputatie 0
  • 30 april 2010
  • 14:21

die review herken ik mij ook niet in. Idd zit er geen fm radio op, camera doet het hier heel mooi, wel heeft ie snel de batterij leeg tijdens het navigeren. Als je dat ding op je atm knupt en hem nat laat regenen ben je vlgs mij niet helemaal 100.. Das vragen om problemen.

Sillycious

Sillycious

• Berichten 161
  • Reputatie 0
  • 30 april 2010
  • 15:04

Vind jij al die wisselbare covertjes ook zo leuk van jouw Miley?

mayorander

mayorander

• Lid sinds 08 oktober 2009
  • Berichten 19
  • Reputatie 0
  • 3 mei 2010
  • 16:14

lol ja leuke reviews…

Alhoewel ik de nieuwe camera app toch echt wel beter vindt werken sinds de update

Sillycious

Sillycious

• Berichten 161
  • Reputatie 0
  • 4 mei 2010
  • 00:44

Ze hebben die belachelijke domme reviews weggehaald van die Fietsspaak en die ander op Kieskeurig. Justice 4 all! Hihi.

Maar vertel? Nieuwe camera app? (A)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren