Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Rambo_Pisvinger

Rambo_Pisvinger

• Lid sinds 10 april 2010
  • Berichten 43
  • Reputatie 0
  • 10 april 2010
  • 11:31

Al het bovenstaande geprobeerd maar bij mij gaat de batterij echt niet langer mee dan een dag. Ik heb ook de batterij training gedaan zoals die in de moto handleiding op de telefoon staat. Nauwelijks verschil. En ik ben bang dat als ik de telefoon de gehele nacht aan de lader zet, de batterij lui wordt. Klopt dit? Al met al valt de batterijduur een beetje tegen, maar dat is ook het enige. Ik wil hem niet meer kwijt, super telefoon!

Bewerkt (22 april 2013 12:20)
Dennis

Dennis

• Lid sinds 17 januari 2009
  • Berichten 457
  • Reputatie 0
  • 10 april 2010
  • 18:09

Luie accu's komen met de accu's in de duurder telefoons niet meer voor omdat ze Li-ion accu's gebruiken.

Zelf ik me steentje aardig wat zuiniger weten te krijgen, misschien is het verschil hoe je hem gebruikt.

De mijne gaat grofweg 2 dagen mee en daar heb ik vrede mee als smartphone zijnde, zover ik weet gaat alleen de Hero echt veel langer mee, mijn Hero van het werk gaat zo'n 5 dagen mee!! dat is echt lang voor een smartphone.

Bengalus

Bengalus

• Lid sinds 31 januari 2010
  • Berichten 230
  • Reputatie 0
  • 12 april 2010
  • 09:56

Ik doe er ook ongeveer een dag mee bij matig gebruik (paar belletjes, stuk of 10 smsjes, wat checken op internet en overdag auto-update aan met een maximale frequentie per app van 1x per uur -sommige minder). Als ik hem opgeladen een nacht laat liggen zit ik de volgende ochtend op 80%. Auto-update uit, verder alles aan. Spelletje als RoboDefense spelen kost me denk ik zo'n 60% per uur. Ik heb reserveaccu gekocht, niet origineel, die heeft precies hetzelfde..zit op 2.01 originele fw…

Rambo_Pisvinger

Rambo_Pisvinger

• Lid sinds 10 april 2010
  • Berichten 43
  • Reputatie 0
  • 12 april 2010
  • 19:37

Dennis;17265
Luie accu's komen met de accu's in de duurder telefoons niet meer voor omdat ze Li-ion accu's gebruiken.

Zelf ik me steentje aardig wat zuiniger weten te krijgen, misschien is het verschil hoe je hem gebruikt.

De mijne gaat grofweg 2 dagen mee en daar heb ik vrede mee als smartphone zijnde, zover ik weet gaat alleen de Hero echt veel langer mee, mijn Hero van het werk gaat zo'n 5 dagen mee!! dat is echt lang voor een smartphone.

Hoe heb je hem dan zuiniger gekregen? vandaag heb ik hem echt weinig gebruikt en hij is zga leeg…/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/sad.png" />

milestonepro

milestonepro

• Lid sinds 03 november 2010
  • Berichten 25
  • Reputatie 0
  • 6 november 2010
  • 14:12

mijn milestone gaat niet eens een dag mee. ik speel nooit spelletjes. heel af en toe bellen. whatsappen (vaak), heel af en toe muziek luisteren. voor de rest gewoon in mn broekzak. data aan. wifi bluetooth uit. helderheid auto. 1 dag zou ik zo mooi vinden. nu zit ik rond 9 uur savonds met een telefoon die uit staat

Bewerkt (6 november 2010 14:12)
Xeno

Xeno

• Lid sinds 27 maart 2010
  • Berichten 2176
  • Reputatie 0
  • 6 november 2010
  • 14:36

milestonepro;55780
mijn milestone gaat niet eens een dag mee. ik speel nooit spelletjes. heel af en toe bellen. whatsappen (vaak), heel af en toe muziek luisteren. voor de rest gewoon in mn broekzak. data aan. wifi bluetooth uit. helderheid auto. 1 dag zou ik zo mooi vinden. nu zit ik rond 9 uur savonds met een telefoon die uit staat/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/sad.png" />

Probeer anders APNdroid en zet je data uit tot je die echt nodig hebt en zet die dan aan. Dat zou al enige tijd van je batterij moeten sparen.

Bewerkt (6 november 2010 14:36)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren