Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Realme X2 Pro

• Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

G.Rook

G.Rook

• Lid sinds 05 januari 2013
  • Berichten 52
  • Reputatie 0
  • 31 januari 2013
  • 10:20

Is er iemand die mij kan helpen aan een ander toetsenbord voor een L7????? Standaard heb je een qwerty of azerty(of zoiets) toetsenbord. Op mijn HTC Desire S kon ik kiezen tussen standaard (qwerty) of telefoon. Je hebt in telefoonmodus grotere toetsen. ABC en DEF en GHI JKL etc etc etc. Ik wil dit ook graag op de optimus installen. Nog tips voor een app??????

Bewerkt (21 mei 2013 13:37)
G.Rook

G.Rook

• Lid sinds 05 januari 2013
  • Berichten 52
  • Reputatie 0
  • 31 januari 2013
  • 17:44

Het is gelukt. Ik heb een mailtje gestuurd naar LG Nederland. Die hebben goed geholpen. Zie onderstaand bericht: Dit is inderdaad mogelijk. U kunt dit doen door de volgende stappen te volgen: Applicaties -> Opties -> Taal en invoer -> LG-toetsenbord (op het tandwiel klikken) -> Input taal & toetsenbord layout. Hier ziet u Nederlands: QWERTY aangevinkt staat. Als u hier op het tandwiel drukt krijgt u een prompt waar u kunt kiezen tussen QWERTY-toetsenbord en Telefoontoetsenbord. Met dit laatste kunt u het klassieke toetsenbord selecteren. Misschien nuttig voor anderen. Grtzzzzz

Bewerkt (21 mei 2013 13:37)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren