Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

remy82

remy82

• Lid sinds 11 april 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 20 april 2013
  • 11:48

De batterij van mijn P970 loopt erg snel leeg (van vol naar leeg in nog geen dag).
Nu dacht ik dat dit aan de batterij lag, ik heb de batterij gewisseld met het toestel van mijn vader (heeft ook een P970)
en met die batterij in mijn toestel gebeurd precies het zelfde, hierdoor weet ik dus bijna zeker dat het niet aan de batterij ligt.

Ook zie ik dat de telefoon continu iets met internet doet (witte pijltjes in wifi of 3g/H teken), dit is wel vreemd want ik heb om te kijken waar het probleem van de accu ligt de synchronisatie van alles uitgezet.

Wat kan de rede zijn dat het toestel zo veel stroom verbruikt, ik kan namelijk niets vinden.

Bewerkt (21 mei 2013 09:54)
galaxian

galaxian

• Lid sinds 24 januari 2013
  • Berichten 47
  • Reputatie 0
  • 10 mei 2013
  • 19:38

stroomverbruikers zijn o.a. bluetooth, gps, scherm intensiteit hoog, en wifi.
kijk in het rootscherm wat er boven in de balk allemaal aan staat.

de mijne doet het minimaal een dag dan heb ik wel de display intensiteit op laag staan als ik hem niet direct nodig heb maar standbye moet staan, ook zet ik de bovengenoemde instellingen uit . met vliegtuigstand kan ie wel een paar dagen aan blijven en met de stroom besparing aan (bij 30%) gaan de bovengenoemde instellingen uit

met display op helder gaat ie idd snel leeg misschien inventariseren wie er allemaal last van hebben en dan aan lg doorsturen

Bewerkt (10 mei 2013 19:38)

apple iPhone 5 16GB 9IOS9.02)
sony xperia c 6603(5.1)
sony xperia z2 (5.1)
lg L90 (5.1)
samsung s4 (5.1)
Htc one m7 32gb (5.1)
Nexus 6 (5.1.1.)
sony xperia P.(4.4.2)
asus memopad 10 Tabblet 4.4
apple iPad 1 wifi 3g jailbracked
nokia x8 symbian carl zeis 12mp

Froony

Froony

• Lid sinds 09 oktober 2011
  • Berichten 895
  • Reputatie 0
  • 11 mei 2013
  • 11:30

Mijn zus heeft dit toestel ook en is eveneens ontevreden over de batterij. Ze kan er bijna onmogelijk 1 dag mee vooruit, terwijl ze 'm de hele dag op vliegtuigstand heeft staan (bluetooth en GPS uiteraard ook uitgeschakeld) en alleen WiFi aan wanneer dit nodig is. Ze heeft het scherm zo zwak als mogelijk staan en de spaarstand staat ook aan. Ze gebruikt haar telefoon voornamelijk voor WhatsAppen en af en toe een (niet al te zwaar) spel, maar ook als je er niets mee doet loopt hij als een malle leeg.
Heb er al meer mensen over gehoord, lijkt mij een probleem met de telefoon. Opsturen naar LG is natuurlijk een mogelijkheid, maar die vinden vast wel iets waardoor je garantie is vervallen (stof, water, kou, ..) en dan kun je zelf opdraaien voor de kosten. Je kunt dan ook het toestel weer terug laten sturen, maar daar ben je 35,- euro aan onderzoekskosten kwijt. Laatste optie is het toestel daar laten, maar dat lijkt me geen optie.
Mocht de garantie wel nog geldig zijn, is de kans groot dat je een nieuw toestel krijgt, met mogelijk hetzelfde probleem en dan ben je weer terug bij af. Het nog een tijdje uitzingen met bijvoorbeeld een externe batterij totdat je toe bent aan een nieuwe telefoon lijkt mij het beste, al moet ieder dit natuurlijk voor zichzelf bepalen.

Bewerkt (11 mei 2013 11:30)
galaxian

galaxian

• Berichten 47
  • Reputatie 0
  • 11 mei 2013
  • 16:41

whatsappen kost veel stroom , onder de oude android was het wel iets beter maar ik kies dan liever voor iets korter dan lang gebruik.
ik had voor heen een samsung en die was nog erger dan de lg en wilde niet eens normaal koppelen met mijn handsfree.

bijna alle smartphones gebruiken veel stroom en zeker modellen met een groot scherm , ik denk dat het ook erg verschilt per model
ik had o.a een appel ifoon 4 binnen eenhalve dag leeg ook op bespaar stand en iedere keer door de apps binnen de dag weg 20,00 opwaarderen .. ben blij dat ik nu deze lg heb

Bewerkt (11 mei 2013 16:41)

sony xperia c 6603(5.1)
sony xperia z2 (5.1)
lg L90 (5.1)
samsung s4 (5.1)
Htc one m7 32gb (5.1)
Nexus 6 (5.1.1.)
sony xperia P.(4.4.2)

Carlos0_0

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 12 mei 2013
  • 13:08

Het kan ook zijn dat dit een bug is in de nieuwe android versie 4.03, ik weet dus niet of je vader de oude versie nog draait hier voor 2.3 ?

Bewerkt (12 mei 2013 13:08)
Froony

Froony

• Lid sinds 09 oktober 2011
  • Berichten 895
  • Reputatie 0
  • 12 mei 2013
  • 20:11

galaxian;405605
whatsappen kost veel stroom , onder de oude android was het wel iets beter maar ik kies dan liever voor iets korter dan lang gebruik.
ik had voor heen een samsung en die was nog erger dan de lg en wilde niet eens normaal koppelen met mijn handsfree.

bijna alle smartphones gebruiken veel stroom en zeker modellen met een groot scherm , ik denk dat het ook erg verschilt per model
ik had o.a een appel ifoon 4 binnen eenhalve dag leeg ook op bespaar stand en iedere keer door de apps binnen de dag weg 20,00 opwaarderen .. ben blij dat ik nu deze lg heb
WhatsAppen kost op mijn LG Nexus 4 vrijwel geen batterij, al ik WhatsApp veel gebruik, wordt er alsnog maximaal 10% verbruikt aan WhatsApp. Daarnaast loopt de batterij ook door andere dingen leeg, zelfs als je er niets mee doet, dus dat zal het niet zijn. Ook is het scherm niet belachelijk groot.

Carlos0_0;405781
Het kan ook zijn dat dit een bug is in de nieuwe android versie 4.03, ik weet dus niet of je vader de oude versie nog draait hier voor 2.3 ?
Ook met Froyo (2.2) en Gingerbread (2.3) had mijn zus last van een snel leeglopende batterij. Volgens mij heeft mijn zus geen verschil ervaren tussen het batterijverbruik in Android 2.3 en Android 4.0.

Bewerkt (12 mei 2013 20:11)
galaxian

galaxian

• Berichten 47
  • Reputatie 0
  • 16 mei 2013
  • 15:22

bij mij doet ie zelfs met wifi aan er ruim een dag met de batterij , whatsapp op de lg heb ik nog niet gebruikt voor heen met de desire z wel een hoog verbruik van de whatsapp app , maar het kan ook aan het toestel gelegen hebben ik was er niet tevreden mee en heb het toestel maar omgeruild

Bewerkt (21 mei 2013 10:04)

sony xperia c 6603(5.1)
sony xperia z2 (5.1)
lg L90 (5.1)
samsung s4 (5.1)
Htc one m7 32gb (5.1)
Nexus 6 (5.1.1.)
sony xperia P.(4.4.2)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren