Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Xiaomi Mi 10 Pro

• Huawei P40 Pro

• Realme X2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

SaskiaHe

SaskiaHe

• Lid sinds 27 mei 2013
  • Berichten 0
  • Reputatie 0
  • 29 januari 2013
  • 16:49

Hallo,

Hopelijk kan iemand mij helpen, want ik ben zo onderhand ten einde raad.

Ik heb vorige week een prepaid LG-E400 gekocht en het was mij voor de aankoop verzekerd dat ik deze zou kunnen gebruiken om de outlook-agenda op mijn pc te synchroniseren met mijn telefoon. Ik kwam er niet uit en heb de helpdesk van lg.com te hulp geroepen. Sindsdien word ik van het kastje naar de muur gestuurd en kom geen stap verder.

Ik heb telfort als internet-provider.
Volgens LG moet ik mijn telfort-email adres instellen op mijn telefoon.
Ik ga naar Applicaties - E-mail - Overig

Ik vul een email-adres + wachtwoord in
Krijg dan een scherm met Welk type account is dit (keuze uit POP3, IMAP, Exchange) –> ik kies voor POP3

Krijg dan: Serverinstellingen inkomende e-mail controleren
Dit duurt even en dan krijg ik: Instellen is niet voltooid, kan geen verbinding met der server maken
Button met Details bewerken

Ik klik op Details bewerken

Krijg dan een scherm met:
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Pop3-server: telfort.nl
Poort 110
Beveiligingstype: Geen
Email verwijderen van server: nooit

Ik heb mij laten vertellen dat de pop3-server pos3.telfort.nl moet zijn. Als ik dit er van maak, herhaalt bovenstaande procedure zich.

Ik heb de halve middag met de helpdesk van telfort aan de lijn gezeten en de andere helft met de helpdesk van lg.com (leuk voor 10 ct/min!). Uitermate hulpvaardige jongelui, maar ik kom geen steek verder. Ze verwijzen een beetje naar elkaar en zeggen beiden dat het moet werken.

Heeft iemand nog een goed idee? Help, Help, Help !!!

Bewerkt (21 mei 2013 13:36)
copymaster

copymaster

• Lid sinds 03 augustus 2010
  • Berichten 351
  • Reputatie 0
  • 29 januari 2013
  • 18:59

[h=2]Servergegevens[/h]Inkomende mailserver: [B]pop3.telfort.nl[/B] Uitgaande mailserver: [B]smtp.telfort.nl[/B] [COLOR=silver][CENTER]---------- Update van bericht ----------[/CENTER] [/COLOR] Zoek [URL="http://www.telfort.nl/mijntelfort/mobiel/toestel_sim/instellingen/handmatig/#/lg"]hier [/URL]naar een Android toestel en doorloop de procedure zoals beschreven door Telfort. Hier wordt je [URL="http://www.telfort.nl/mijntelfort/mobiel/toestel_sim/instellingen/handmatig/#/lg/p970-optimus-black/e-mail/handmatig-instellen"]stap voor stap [/URL]door de instellingen geholpen. Volgens mij heb je hier meer aan dan een helpdesk die je niet kan helpen. Het synchroniseren van de Outlook agenda kan waarschijnlijk met de bijgeleverde software van LG door je telefoon middels usb te koppelen aan je pc. Wil je draadloos synchroniseren heb je iets nodig als [URL="http://support.google.com/calendar/bin/answer.py?hl=nl&answer=89955"][COLOR=#417394]Aan de slag met Google Agenda Sync - Google Agenda Help[/COLOR][/URL] of gebruik Sync2 for Microsoft Outlook, CompanionLink for Google. De eerste is gratis, de laatste 2 betaald (€50,-).

SaskiaHe

SaskiaHe

• Lid sinds 27 mei 2013
  • Berichten 0
  • Reputatie 0
  • 30 januari 2013
  • 01:44

Bovenstaand bericht van copymaster bevatte al heel veel meer informatie dan ik vanmiddag uit de 2 helpdesks heb gekregen. Inmiddels is het me gelukt om een account ingesteld. Ik vraag me af of deze webpagina bij de telfort medewerkers bekend is …

Het probleem:
Er wordt poortnummer 110 getoond. Dit nummer klopt, maar wordt om de één of andere reden niet mee genomen als de serverinstellingen geverifieerd worden.

De oplossing:
Zonder enige hoop op succes heb ik het poortnummer in 80 veranderd. Nar verwachting, werkte dit niet.
Dus weer teruggezet naar 110 en ja hoor, ineens werd het account aangemaakt.

Een hele blije Saskia (al is het synchroniseren nog niet gelukt, maar volgens mij heb ik een hele grote stap voorwaarts gemaakt).

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren