Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

• Xiaomi Mi Note 10 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Harmjan

Harmjan

• Lid sinds 02 september 2011
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 2 september 2011
  • 15:11

Beste forumleden,

Een tijdje geleden had ik al het probleem dat mijn LG Optimus ME P350 met Android 2.2.2 niet terug gaat naar de speaker mode als ik de 3,5 mm jack headset eruit trek. Via forums ben ik erachter gekomen dat ik dat probleem zou kunnen oplossen door de widget “Toggle Headset 2” te installeren, waardoor ik nu handmatig moet switchen tussen de speaker mode en de headset mode.

Maar vandaag kwam ik erachter dat het bellen ook helemaal niet meer goed is. Als ik hem niet op stil heb staan, dan hoor ik wel m'n ringtone, maar wanneer er gepraat moet worden, hoor ik niemand. Ik hoor alleen de ander als ik m'n headset erop aan sluit (of ik nou met die “Toggle Headset” hem op speaker mode of headset mode heb staan :confused, of als ik hem op de luidspreker zet dat iedereen mee kan luisteren (en dat wil ik dus niet, want ik wil gewoon m'n telefoon aan m'n oor houden).

Nou las ik ergens dat het misschien helpt om hem eerst (tijdens het bellen) op de luidspreker te zetten en dan dat weer uit zetten, maar dat hielp niet bij mij. En ook de telefoon rebooten werkte niet en ook de batterij er even uithalen heeft niet geholpen.

Ik overweeg om hem te resetten om te kijken of dat helpt, maar uiteraard liever niet omdat alles er dan af is.

Dus heeft iemand hetzelfde probleem (gehad) en weet de oplossing ervoor?

Edit: Hij is niet geroot.

Bewerkt (2 september 2011 15:11)
Harmjan

Harmjan

• Lid sinds 02 september 2011
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 2 september 2011
  • 15:55

Ik voer nu toch maar even een factory reset uit, ik herinner me dat ik een tijdje geleden van alles geprobeerd hebt om de muziek speler niet automatisch te laten starten wanneer ik de headset erin druk. En aangezien ik geen zin heb om van alles te gaan uitzoeken, kan ik net zo goed even een backup van een aantal dingen maken en resetten. Resultaat volgt…

… heeft niet geholpen. Ik zie ook nog steeds een headset icoontje bovenin, terwijl ik die niet aangesloten heb.

Maar als ik de headset aansluit, zie ik wel de muziekspeler steeds starten. En als ik hem eruit trek is dat icoontje van de muziekspeler weg. Dus dan zou er toch in de software iets fouten moeten zijn lijkt mij, aangezien hij dus wel weet wanneer de headset aangesloten is en niet…

Bewerkt (2 september 2011 15:55)
aadhuijs

aadhuijs

• Lid sinds 07 mei 2012
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 7 mei 2012
  • 20:38

Mijn vrouw heeft zelfde probleem met LG-P350. Tijdens bellen, vaak na zo'n 5-10 minuten verschijnt vaak spontaan het icoontje “headset” waardoor verder gesprek onmogelijk is, tenzij je natuurlijk de headset in de buurt hebt. Ik begrijp dat resetten naar “factory settings” bij jouw niet heeft geholpen. Heeft iets anders wel geholpen?

Bewerkt (24 april 2013 14:47)
IsoShemm

IsoShemm

• Lid sinds 01 juli 2012
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 1 juli 2012
  • 18:09

Goedenavond Harmjan,

Ik zie dat je dit bericht vorig jaar al geplaatst hebt. Zou je mij misschien kunnen vertellen of het gelukt is dit probleem op te lossen en hoe?

Groeten

Bewerkt (24 april 2013 15:08)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren