Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Huawei P30 Pro New Edition

• OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

theresa

theresa

• Lid sinds 16 december 2011
  • Berichten 26
  • Reputatie 0
  • 21 maart 2012
  • 15:45

Nieuw probleem, was via de 538 app muziek aan het luisteren tijdens mijn werk. Via mijn internet bundel. Na het stofzuigen kwam ik erachter dat het erg stil was. Het leek eerst dat de batterij gewoon leeg was, want hij was uit. Thuis aan de lader gedaan, en uurtje later wilde ik hem aan doen, nou hij gaat aan, zie de lg logo, maakt dat geluidje. Verder komt hij niet. Als ik niks doe lijkt het wel of hij elke keer opniew opstart maar niet verder komt, want hoor telkens dat geluidje , en zie de lg logo.

Wat moet ik doen?

Bewerkt (24 april 2013 14:26)
fransb

fransb

• Lid sinds 19 augustus 2010
  • Berichten 79
  • Reputatie 0
  • 22 maart 2012
  • 07:55

Batterij er even een minuutje uit en dan nog een keer proberen?
Of wellicht was je batterij echt leeg en is hij nog steeds niet goed opgeladen (ik heb ook al eens problemen met de lader gehad), waardoor hij steeds wel wil opstarten maar niet verder komt.
Of misschien is je batterij te ver leeg gelopen (deep discharge). LiIon kan daar niet tegen en zou er ook tegen beschermd moeten zijn, maar ja, je weet nooit. Een LiIon batterij die te ver is leeg gelopen is erg moelijk weer aan de praat te krijgen (en laadt dus ook niet normaal).

theresa

theresa

• Lid sinds 16 december 2011
  • Berichten 26
  • Reputatie 0
  • 22 maart 2012
  • 12:17

Bedankt voor je reactie, ik ben zelf ook even aan het zoeken geweest.want de batterij eruit halen had ik al geprobeerd, eerst even en toen dat niet hielp een half uur. Hielp ook niet. Toen ben ik hier gaan zoeken in het forum. Daar vond ik iets: eerst de telefoon uit, dan de hometoets in gedrukt houden en dan aanzetten. Vanaf daar kon ik hem weer terug zetten naar fabriekswaarde. Hij doet het inmiddels weer.GELUKKIG.Kan niet zonder um.Het zou heel goed kunnen hoor dat hij te leeg is gelopen, want tja tijdens het werk met de radio aan let ik niet op de batterij.Voortaan maar op de lader doen met de radio aan

theplaza

theplaza

• Lid sinds 09 september 2011
  • Berichten 24
  • Reputatie 0
  • 9 april 2012
  • 16:32

Ikzelf heb ook wel eens problemen met opstarten en/of het krijgen van de lockscreen.
Als ik problemen heb met het opstarten leg ik hem vaak aan de lader en de druk de aan/uit-knop heel hard in, voor zeker 10 à 20 seconden. Misschien help het? Ik weet niets van batterij, maar weet wel dat deze Optimus problemen heeft met unlocken en opstraten, ervaar het zelf. Verder wel toptoestel. En anders toch maar een andere batterij kopen?

Bewerkt (24 april 2013 14:35)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren