Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

• Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Len

Len

• Lid sinds 08 december 2010
  • Berichten 238
  • Reputatie 0
  • 7 februari 2015
  • 10:56

Beste AW leden!

Laatst is mijn geliefde htc one overleden. Dit is allemaal heel treurig en daar kan ik heel lang over praten maar het is niet het onderwerp van deze topic! Nou had ik nog een oude LG Optimus 2x liggen. Doordat ik geen zin had om een zak geld op tafel te smijten voor een nieuwe telefoon ben ik deze weer gaan gebruiken.

Maar wat een k*t ding is het zeg…. super traag en vooral niet responsive… Enfin, dat kunnen we natuurlijk verhelpen met wat custom roms! En dat is eigenlijk wel het onderwerp van deze topic!

Mijn vraag aan jullie is welke rom gebruiken jullie en hoe bevalt deze? Zelf zoek ik iets stabiels. Het moet werken, gewoon functioneel zeg maar. Ik gebruik mijn telefoon op dit moment niet zo heel veel. Voornamelijk bellen/sms'en & whatsapp.

Op dit moment neig ik naar CM7. Daar is een officiele stable release client van, dus dat moet wel goed werken. lekker klein, geen poespas etc.. Maar goed, ik post hier natuurlijk niet voor bevestiging maar gewoon om een discussie te starten over de o2x in het dagelijks gebruik van 2015 :p

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Lennard

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren