Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

• Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

jozefw

jozefw

• Lid sinds 29 oktober 2013
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 29 oktober 2013
  • 17:11

Dag,
p990 geroot cyanogenmod 10.1 Toestel start normaal .
Toestel uit.
Power en volume down toestel start op i.p.v. naar recovery .
Kan rommanager niet meer downloaden aangezien bij play store geen verbinding.verkeerde gapps?
Bovendien is toestel al twee dagen via wifi cyanogenMod updates aan het downloaden.
Help!!!

Bewerkt (29 oktober 2013 17:45)
nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6039
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 29 oktober 2013
  • 17:32

Pas je titel even aan want “dubbel probleem” beschrijft je vraag niet volledig. (en is dus niet te vinden in zoekfuncties)

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 29 oktober 2013
  • 22:15

jozefw
Dag,
p990 geroot cyanogenmod 10.1 Toestel start normaal .
Toestel uit.
Power en volume down toestel start op i.p.v. naar recovery .
Kan rommanager niet meer downloaden aangezien bij play store geen verbinding.verkeerde gapps?
Bovendien is toestel al twee dagen via wifi cyanogenMod updates aan het downloaden.
Help!!!
je hebt google apps nodig die had je meteen moeten flashen na de rom als je dat wel gedaan hebt heb je het verkeerde pakket geflasht kijk even waar je rom vandaan hebt en zoek naar google apps of gapps in de vorm van een zip file.
hier ook een link naar gapps http://wiki.rootzwiki.com/Google_Apps

Bewerkt (29 oktober 2013 22:22)
jozefw

jozefw

• Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 30 oktober 2013
  • 00:36

gizmobinky,
Zeer bedankt voor de reactie.
Besef nu dat ik eerst play store aan de praat moet krijgen (krijg nu geen verbinding),dan kan ik rom manager op sd-kaart zetten en zo naar recovery en daar restore.Maar hoe krijg ik play store aan de praat?
Of zie ik dit verkeerd?
Groeten

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 30 oktober 2013
  • 10:02

als je niet meer in recovery kunt komen en je hebt rom manager er nog op staan kun je recovery gewoon flashen vanuit de app, heb je rom manager er niet meer op staan download hem hier http://www.clockworkmod.com/rommanager zet de rom manager apk op je sd kaart en instaleer hem en flash clockwork mod recovery, vind het wel raar dat je niet meer in je custom recovery kunt komen {Power en volume down toestel start op i.p.v. naar recovery} doe je niet wat verkeerd, kijk even hier of dit het probleem oplost dat je niet in recovery kunt komen http://www.youtube.com/watch?v=zt3gdJjhqv0 {je moet de power en volume down knop wel vast blijven houden tot dat je in recovery zit laat je ze eerder los heb je kans dat je toestel gewoon opstart}.
normaal als je een rom flasht cyanogenmod 10.1 in jou geval heb je gapps nodig{play store} dus 2 bestanden moet je flashen eerst het rom bestand meteen daarna het gapps bestand dus niet laten booten voor dat je gapps gefasht hebt.
kijk even op de site waar je rom vandaan hebt en zoek naar het gapps bestand kun je hem niet vinden zoek het bestand voor jou versie hier http://wiki.rootzwiki.com/Google_Apps dowonload en instaleer het gapps bestand via recovery en als het goed is heb je weer verbinding met de playstore.
werkt het niet bijv het toestel boot niet meer of een ander probleem doe alles dan opnieuw, dus rom install gaps install.
werkt het dan nog niet plak even een link hier van waar je de rom vandaan hebt dan kan ik zien wat er fout gaat of dat je michien wat over het hoofd ziet.

de fout die je krijgt in de playstore zegt het al verkeerde gapps bestand dus gewoon even het goede gapps bestand zoeken en falshen via recovery dan doet je phone het wel weer.

Bewerkt (30 oktober 2013 10:53)
jozefw

jozefw

• Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 30 oktober 2013
  • 13:39

Gizmobinky
Bedankt voor de snelle reactie.Ga dit eens proberen.
Ik houd je op de hoogte.

jozefw

jozefw

jozefw

• Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 30 oktober 2013
  • 15:31

Gizmobinky
Om de site te vinden waarmeee de miserie begonnen is , had ik in google gewoon p990 10.2 ingetikt en kwam op de site androidlegend, links foto van sankit bhurke.
Misschien heb je hier wat aan.
Wat rom manager betreft krijg ik telkens de melding: rom manager is gestopt.
Groeten,
jozefw

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 30 oktober 2013
  • 16:02

Als je maar handmatig in recovery kunt komen dan kun je alles gewoon opnieuw flashen.
Wat custom rom's en andere dingen betreft kun je beter naar xda developers gaan http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=999

jozefw

jozefw

• Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 30 oktober 2013
  • 17:51

gizmobinky
OK.
Bedankt voor de tips en de daaraan bestede tijd.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren