Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

exodus

exodus

• Lid sinds 12 april 2012
  • Berichten 53
  • Reputatie 0
  • 20 mei 2012
  • 13:25

Ik heb hem!

Gistermiddag ontvangen, opgeladen en vanaf dat moment ononderbroken met het toestel ‘geprutst’. En mijn eerste indruk over de LG Optimus 2x is dan ook als volgt:

Ik snap alle negatieve commentaar niet. Hij draait super soepel en gaat als een trein. Downloaden, browsen en applicaties openen, allemaal als een speer. Hij ligt lekker in de hand en het scherm reageert super. Zowel foto's als video's zien er zeer goed uit en het gebruiksgemak van de camera is prima. De (A-)GPS doet het ook prima, reageert zeer snel, ook binnenshuis. Heb hiermee geen problemen gehad met diverse navigatieprogramma's. Over de accuduur kan ik nog niet veel zeggen, maar het lijkt erop dat je hiermee makkelijk een dag moet kunnen halen bij normaal gebruik. Dat is natuurlijk bar weinig, maar overeenkomstig met vergelijkbare telefoons. Het geluid is prima, zowel telefoon als speaker. Wel had de speaker van mij iets luider gemogen, maar het is absoluut acceptabel en de geluidskwaliteit is gewoon erg goed.

Eén ding waar ik nog niet achter ben, misschien dat er iemand een tip voor me heeft: Als ik de programma's in het geheugen afsluit, ik gebruik hiervoor de widget van de app Memory Booster, starten ze (de meesten) vanzelf weer op. Hoe kan ik dit voorkomen?

Ik ben in elk geval dik tevreden over de LG Optimus 2x en kan hem zeker aanbevelen bij mensen die graag een high-end telefoon willen met een klein budget.

Gr. Eric

Bewerkt (24 april 2013 14:52)
exodus

exodus

• Lid sinds 12 april 2012
  • Berichten 53
  • Reputatie 0
  • 23 mei 2012
  • 19:48

exodus;302904
Over de accuduur kan ik nog niet veel zeggen, maar het lijkt erop dat je hiermee makkelijk een dag moet kunnen halen bij normaal gebruik. Dat is natuurlijk bar weinig, maar overeenkomstig met vergelijkbare telefoons.

Vanmorgen om 07:00u van de lader gehaald. Overdag een paar telefoontje gepleegd, wat emailtjes verzonden, meerdere malen internet geraadpleegt (weer, nieuws en info), wat apps gedownload van play store en spelletjes (draw something en GT Free+ HD) gespeeld. Het is nu 19:45u en ik heb nog 63%(!), lijkt mij allerzins redelijk!

Bewerkt (24 april 2013 14:53)
eniux

eniux

• Lid sinds 16 januari 2011
  • Berichten 29
  • Reputatie 0
  • 12 juni 2012
  • 19:40

exodus;302904
Ik ben in elk geval dik tevreden over de LG Optimus 2x en kan hem zeker aanbevelen bij mensen die graag een high-end telefoon willen met een klein budget.

Gr. Eric

Alle problemen die waren zijn inmiddels verholpen. helaas is dit niet dankzij LG.

hoe dan ook je noemt het probleem zelf al; high end, klein budget een jaar geleden toen ik hem kreeg was het geen budget telefoon.

Ik, samen met veel anderen, heb dan ook de volle pond betaald voor deze telefoon.(400+) En dat is deze telefoon als ‘high end’ telefoon niet waard. 140 euro, waarvoor hij op dit moment 2e hands te krijgen is, dat zou een goede prijs zijn. misschien 270 euro ook nog wel, ware het niet dat je daarvoor veel betere 2e hands ‘high end’ telefoons kan krijgen.

het is overigens wel de ultieme telefoon om custom roms op te flashen, een stabiele combinatie (bb+ril+rom+kernel) vinden heeft me bijna een jaar gekost. dat is dan ook wel weer wat waard

Bewerkt (24 april 2013 15:00)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren