Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

• Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Patricka

Patricka

• Lid sinds 12 februari 2012
  • Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 12 februari 2012
  • 16:52

Hallo allemaal,

Een tijdje geleden heb ik mijn LG Optimus 2x Speed ge-update naar 2.3.4, maar nu is hij af en toe ineens spontaan leeg.

Ik heb contact opgenomen met LG, en zei adviseren mij om een hard reset uit te voeren, dit heb ik gedaan maar heb nog steeds hetzelfde probleem, nu zegt LG dat het aan mijn batterij zelf ligt. Maar dit geloof ik niet omdat het voor de update nooit was.

Heeft iemand hier ervaring mee?

En kan iemand mij vertellen, waarom op het toestel 2 jaar garantie zit en op een batterij 6 maanden.

Ik kan wel een nieuwe batterij nu gaan aanschaffen voor nog geen 15 euro, maar ik vind het ook zonde als het daar niet aan ligt..

Alvast bedankt.

Groet,

Patrick

Bewerkt (24 april 2013 14:14)
maniac2003

maniac2003

• Lid sinds 17 oktober 2011
  • Berichten 59
  • Reputatie 0
  • 16 februari 2012
  • 07:24

Op accu's zit altijd minder garantie, de levensduur van die dingen is erg afhankelijk van hoe de gebruiker er mee om gaat. Mijn originele accu gaat prima een dag mee, mijn Andida reserve accu gaat misschien zelfs nog iets langer mee. Zelf zou ik toch even een andere accu proberen, het liefst origineel. Bij andere werkt bijvoorbeeld de temperatuur sensor niet (zoals de Andida).

Verstuurd van mijn LG-P990 met Tapatalk

Bewerkt (24 april 2013 14:15)
robert-janssen

robert-janssen

• Lid sinds 13 februari 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 20 februari 2012
  • 12:04

ik heb het zelfde probleem , mijn batterij geeft aan voor 80% vol te zijn en als ik hem dan om de een of andere reden weer opnieuw moet opstarten ( en dat gebeurt nog wel eens zins ik gingerbread draai ) dan is hij leeg

lg al 2x gebeld en ze beweren dat dit de batterij is , ze zouden mij een nieuwe opsturen maar daar wacht ik al 2 weken op .
ik heb het idee dat ik aan het lijntje word gehouden tot mijn vip service is afgelopen

was hiervoor een htc fan en spijt als haren op mijn hoofd dat ik niet iets langer op een nieuwe htc heb gewacht

Bewerkt (24 april 2013 14:17)
maniac2003

maniac2003

• Lid sinds 17 oktober 2011
  • Berichten 59
  • Reputatie 0
  • 23 februari 2012
  • 07:19

Mijn broertje heeft niets met LG, allemaal troep volgens hem. Zijn HTC Desire S heeft soms ook rare trekjes. Gewoon om aan te geven dat alle merken wel wat hebben. Houd ook in de gaten dat de LG accu stappen van 20% neemt in de interface. Zelf gebruik ik Battery Monitor Widget Pro om de boel in de gaten te houden. Het kan zijn dat er een bepaalde app open blijft staan die je accu leegtrekt.

Verstuurd van mijn LG-P990 met Tapatalk

Bewerkt (24 april 2013 14:17)
Timelord

Timelord

• Lid sinds 05 juni 2010
  • Berichten 2407
  • Reputatie 20
  • 15 april 2012
  • 11:11

Ik heb hetzelfde probleem gehad.
Het probleem trad op nadat ik een 2gb sdkaartje er in gedaan had.
Na het verwijderen van dat kaartje nergens meer last van gehad.

Bewerkt (24 april 2013 14:37)

Oukitel K5000 7.0 (nog) ongeroot
Samsung Note geroot 4.2.1 Spirit Rom (dood)
HTC Desire geroot Slim Rom 4.4.4
HTC one X + geroot 4.2.2 ViperX+ 2.1.1
One plus one geroot 6.01
LG P990 geroot 2.3
Samsung A8 ongeroot (werk)
Umidigi 3 Power ongeroot.
Samsung A7 ongeroot.

martin_scout

martin_scout

• Lid sinds 07 maart 2014
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 7 maart 2014
  • 12:54

Ik heb een LG Optimus G…
En na 50% leeg valt hij opeens uit… als ik hem dan oplaad voor 2 minuten en hem aan zet is het 4%
Ik denk dat de indicator soms valse gegevens stuurt. Je denkt… “oh nog 50%. Die kan nog lang mee” maar in werkelijkheid gaat hij nog maar 2 minuten mee…

Heeft iemand tips om dit op te lossen naast een niewe accu te kopen.
Ik heb hem pas voor 1 maand. En de garantie is helaas vervallen. Omdat hij op de grond was gevallen en het scherm in duizend stukken was gevallen…

Groeten

Martijn

Bijlage:

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren