Je kan hem toch unrooten, al een andere rom geprobeerd te flashen of je nandroid backup terug gezet, fabrieksreset?
Theoretisch gezien gebeurt er niks als je telefoon geroot is. Tenzij LG kan aantonen dat door het rooten je telefoon hebt verkloot. Maar dat is eigenlijk nooit de optie. Als de telefoon binnen is, hangen ze hem aan een aantal tests, haalt hij deze tests niet dan wordt hij helemaal gereset. Dus ik denk niet dat ze je telefoon gaan doorzoeken om te kijken of je niet/wel geroot hebt.
Len;244991
Theoretisch gezien gebeurt er niks als je telefoon geroot is. Tenzij LG kan aantonen dat door het rooten je telefoon hebt verkloot. Maar dat is eigenlijk nooit de optie. Als de telefoon binnen is, hangen ze hem aan een aantal tests, haalt hij deze tests niet dan wordt hij helemaal gereset. Dus ik denk niet dat ze je telefoon gaan doorzoeken om te kijken of je niet/wel geroot hebt.
AW Forum Queen voor het leven
Mee eens, rooten voor het onzekeren.
Maar ik heb nog nooit gehoord dat een garantie is vervallen of geweigerd door rooten.
Len;245080
Mee eens, rooten voor het onzekeren.
Als ze willen dat je toestel geroot zou zijn hadden ze dit wel gelijk zelf gedaan voor de verkoop.
Je toestel valt alleen onder garantie als deze volledig ORGINEEL zal zijn zoals je hem dus uit de doos haalde!
AW Forum Queen voor het leven
Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.
Hallo gebruikers, weet iemand wat er gebeurt als je je lg optimus 2x speed gaat rooten, en uiteindelijk stuur je hem op naar LG via vip service. Ben je dan je garantie kwijt?
Probleem = Mijn toestel blijft hangen, en start soms spontaan op. (ik was 1 van de eerste en heb dit eigenlijk nooit eerdere gehad!) inmiddels blijft hij hangen bij het opstarten. Vanmiddag kon ik nog wel het home screen zien, maar als ik een actie deed moest ik soms 30 seconden wachten.
Gr. Alex