Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Killastyle

Killastyle

• Lid sinds 18 maart 2011
  • Berichten 33
  • Reputatie 0
  • 26 september 2011
  • 06:50

Ik gebruik hem nu ook, ziet er netjes uit in eerste opzicht. Ik merk alleen wel dat het bereik mbt 3g en normaal mobiel netwerk om te bellen minder is geworden. Ligt dat aan de firmware oid?

Bewerkt (26 september 2011 06:50)
yourmother

yourmother

• Lid sinds 13 mei 2011
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 27 oktober 2011
  • 20:38

Killastyle;220776
Ik gebruik hem nu ook, ziet er netjes uit in eerste opzicht. Ik merk alleen wel dat het bereik mbt 3g en normaal mobiel netwerk om te bellen minder is geworden. Ligt dat aan de firmware oid?

Je moet even de app getril downloaden en de bijbehorende ril downloaden. Ik zit nu op de laatste versie en hij werkt echt super nu. Het enige probleem is dat je bij het overstappen van een adere rom naar miui niet meer je systeemdata kunt restoren maar alleen je apps+data. Maar goed, je hebt je systeemdata binnen 10 minuten weer op orde.

Bewerkt (27 oktober 2011 20:38)
Manolo

Manolo

• Lid sinds 01 april 2011
  • Berichten 16
  • Reputatie 0
  • 28 november 2011
  • 12:38

Hoi,
Heb gisteren Miui op mn LG 2x gezet en opzich werkt het prima totdat ik steeds een bericht kreeg dat “process com.android.mms” gestopt is.
Her en der kwam ik tegen dat dit waarschijnlijk te maken heeft met het feit dat ik in de instellingen bij sms de wijziging van platte tekst naar tekstballonnen moet doorvoeren alleen kom ik hier niet in door die force close…
Iemand een idee of zal ik Miui weer opnieuw moeten installeren
Thnx
Manolo

*UPDATE: Werkt als een trein! Had de US-versie erop gezet maar er natuurlijk gewoon een NL beschikbaar. Android 2.3.7 en elke week een update. Vraag me nu af waarom ik zolang gewacht hebAanrader!!

Bewerkt (24 april 2013 13:46)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren