Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Ippe_Ziepe

Ippe_Ziepe

• Lid sinds 31 maart 2009
  • Berichten 297
  • Reputatie 0
  • 31 augustus 2011
  • 09:58

Balen dat jullie zoveel problemen hebben met de O2XS. Die van mij is nu vijf maanden, en ik heb alleen wat reboots gehad (heel af en toe, bij slecht netwerkbereik), maar die zijn nu geloof ik weg sinds update v10d.

Ik vind het een toptoestel! SGS2 is vast ook goed, maar die vind ik niet zo mooi, en te licht. Ik wil voelen dat ik iets in mijn hand heb. :-)

Bewerkt (31 augustus 2011 09:58)
Lowizi

Lowizi

• Lid sinds 23 augustus 2011
  • Berichten 37
  • Reputatie 0
  • 31 augustus 2011
  • 13:45

Wat een dra-ma-tisch gedoe is dit geworden zeg…

V10D of niet, ik ben net aan mijn 4e Optimus 2x begonnen en deze is mogelijk nog slechter dan de vorige 3.
Als ik nu bel of gebeld wordt en de persoon neemt op, dan reboot de telefoon…
Telkens weer. Daarbij zit ik hier nog met een paar gigantische schijnwerpers in de hoeken van mijn scherm, oftewel backlight bleeding.

Pro Assist kwam vandaag weer een mooie gebruikte telefoon brengen, vol met gebruikerssporen en een vieze en verfrommelde displayfolie met wat aantekeningen daarop.

Ik ben er echt helemaal klaar mee, net zoals Smoking.
LG zoekt het maar uit met de P990, ik wil echt geen vervangende meer.
Ik zal indien nodig rechtsbijstand inschakelen om een ander toestel uit te mogen zoeken bij de Phone House.

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOIT niks meer van LG voor mij, al is het gratis… ze mogen hun troep houden.

Bewerkt (31 augustus 2011 13:45)
smoking

smoking

• Lid sinds 19 januari 2011
  • Berichten 382
  • Reputatie 0
  • 1 september 2011
  • 01:50

phonehouse had ik ook me abbo genomen. via hun heb ik de sg2 kijk me andere topic hoe je er vanaf komt. http://www.androidworld.nl/forum/lg-optimus-2x/21874-lg-optimus-2x-wil-je-er-van-af-lees-hier-hoe.html

Bewerkt (1 september 2011 01:50)
gjb29

gjb29

• Lid sinds 30 november 2010
  • Berichten 16
  • Reputatie 0
  • 1 september 2011
  • 17:43

Dus ik kan ook naar de winkel gaan waar het contract afgesloten is?
Ik ben het nu via LG aan het regelen maar als ik ook naar de winkel kan (Hi winkel) dan is dat makkelijker.
Heb nu de 4e maar die is ook niet goed, witte strepen licht náást het scherm, dus niet goed afgewerkt. Heb er geen vertrouwen meer in dat de 5e wel goed is.

Bewerkt (1 september 2011 17:43)
Lowizi

Lowizi

• Lid sinds 23 augustus 2011
  • Berichten 37
  • Reputatie 0
  • 2 september 2011
  • 12:04

Geen idee, maar het duurt zo ontzettend lang via LG.
Ze hebben nu mijn klacht doorgezet naar VOC, wat zoiets betekent als Voice Of Customer.
Daar zitten de mensen die beslissingen over het ruilen van toestellen nemen schijnbaar.
Ze hebben inmiddels al genoteerd bij welke winkel ik de LG heb gekocht, winkelwaarde bepaald enz.
Maar ze beloven steeds terug te bellen, wat ze dus niet doen!

Nog even en ik stap ook naar T-mobile.

Bewerkt (2 september 2011 12:04)
de1v3c1o

de1v3c1o

• Lid sinds 02 februari 2011
  • Berichten 279
  • Reputatie 0
  • 2 september 2011
  • 14:51

Ik ben benieuwd hoe de cijfers zijn bij LG Mobile, het zal me niet verbazen als ze opnieuw een verlies lijden.

Bewerkt (2 september 2011 14:51)
Koriel

Koriel

• Lid sinds 22 april 2010
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 28 september 2011
  • 18:45

Ok, het is al twee maanden geleden, maar toch.

Op een vrijdag ontvreemd, en de zaterdag erna had ik een nieuwe SGS2 in mijn handen. Wat is dat een GEWELDIG toestel. Ok, de LG voelt iets beter in de hand (persoonlijk) maar nu ik een Casemate Tough case erom heb gegooid is de SGS2 ook qua feel perfect.

Gelukkig via de verzekering de O2X vergoed gekregen, en met een investering van €50 daar bovenop wel een enorme sprong qua useability gemaakt. De software van Samsung is out of the box al zeer goed. De 2.3.4 is zojuist uitgekomen, dus ook qua updates doet Samsung het imo uitstekend ( al draai ik nu een 2.3.5 rom ). Tweaks zoals ik nodig had om de O2X lekker te kunnen gebruiken ( geen backlight bij de touchkeys e.d. ) staan gewoon bij de instellingen van de SGS2.

Het enige dat ik mis van de O2X is het laten verspringen van de cursor dmv tikjes.

En Skype video doet het op de SGS2 itt de O2X, accoord, het ligt aan Skype zelf maar dat maakt voor mij als eindgebruiker niets uit, ik heb nu Skype video draaiende.

Nu had ik anti diefstalsoftware op mijn O2X staan, theftaware, dus na ca 10 dagen had ik de heler te pakken. Via wat omzwervingen ( Politie, Verzekering ) heb ik mijn O2X weer in handen gekregen om hem te ontdoen van TheftAware en andere persoonlijke zaken voordat hij weer retour is gegaan naar de verzekeraar.

Bewerkt (28 september 2011 18:45)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren