Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

pack

pack

• Lid sinds 21 maart 2011
  • Berichten 79
  • Reputatie 0
  • 18 mei 2011
  • 23:18

Ik ga morgen een nieuwe telefoon aanvragen bij de VIP service vanwege een probleem met het opladen van de telefoon. De stekker wil niet meer normaal in de telefoon waardoor de verbinding tot laden niet meer tot stand komt. Nu staat er via de site en voorwaarden van de VIP service dat je het volgende kan doen om de bestanden op te slaan:

"Astro applicatie: Deze, uit de android market te downloaden, applicatie zorgt ervoor dat je te alle tijden een back-up kunt maken van je geinstalleerde applicaties. Nadat je het toestel een update hebt gegeven kun je de astro applicatie opnieuw vanuit de market downloaden en je gehele back up opnieuw installeren. Let op: De back up dient opgeslagen te worden op je externe Micro SD kaart en niet op het interne geheugen."

Dit is heel erg leuk maar als ik zoek dan kom ik een betaalde app tegen en voor de rest alleen apps met weinig rating en slechte feedback. Heeft er iemand een oplossing om alle apps en zo precies hetzelfde te krijgen op mijn nieuwe telefoon. Alles is nog standaard aan de telefoon. Aangezien ik niet een enorme telefoon techneut ben zou het meest simpelste te gebruiken programma voorkeur krijgen.

Alvast bedankt

Bewerkt (18 mei 2011 23:18)
freddyonderstal

freddyonderstal

• Lid sinds 13 juli 2010
  • Berichten 50
  • Reputatie 0
  • 19 mei 2011
  • 08:55

Er staat toch aan Back-up app op je toestel die standaard is meegeleverd?

Bewerkt (19 mei 2011 08:55)

Samsung Galaxy S8

BayonKwaku

BayonKwaku

• Lid sinds 10 mei 2011
  • Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 19 mei 2011
  • 10:44

Titanium backup

Bewerkt (19 mei 2011 10:44)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren