Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

BayonKwaku

BayonKwaku

• Lid sinds 10 mei 2011
  • Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 10 mei 2011
  • 14:36

Mijn LG start niet meer op.
Niet via Clockworkmod Recovery en ook niet door power en vol. down tegelijk in te drukken (want je komt dan weer in CWM)
Ik heb volledige wipe gedaan en dat lukte ook niet.
Ik heb volledige wipe gedaan en alles gerestored en dat werkt ook niet.

Kan ik een custom rom op een nieuwe SD-card zetten en dan via CWM proberen te installeren en daarna op te starten ?

Hoe krijg ik stock rom terug ? Is dit een optie of is die nu verpest aangezien de opstart niet werkt na restore van de backup.

Het probleem begon doordat mijn toestel het Rom.zip bestand dat ik wilde installeren niet kon vinden in CWM.

Voordat de ellende begon waren op mijn pc 2 drives te zien E: en F:
Op welke had het Rom bestand eigenlijk moeten staan. ik koos namelijk degene waar mapje ex-sdcard zich bevond

Bewerkt (10 mei 2011 14:36)
wgspoelstra

wgspoelstra

• Lid sinds 07 april 2011
  • Berichten 113
  • Reputatie 0
  • 10 mei 2011
  • 16:28

Je had het ROM.zip bestand op de andere drive moeten zetten. De drive waar de map “_ExternelSD” op staat, is de interne SDkaart.
De andere drive was je externe SDkaart, daar moet je het ROM.zip bestandje op zetten.

Wat je kan proberen is om op je externe SDkaart het ROM.zip bestand te zetten, deze in je telefoon te doen, en dan proberen te installeren.

Hoe je teruggaat naar stock ROM is hier beschreven: link

Bewerkt (10 mei 2011 16:28)
BayonKwaku

BayonKwaku

• Lid sinds 10 mei 2011
  • Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 10 mei 2011
  • 17:29

wgspoelstra;156400
Je had het ROM.zip bestand op de andere drive moeten zetten. De drive waar de map “_ExternelSD” op staat, is de interne SDkaart.
De andere drive was je externe SDkaart, daar moet je het ROM.zip bestandje op zetten.

Wat je kan proberen is om op je externe SDkaart het ROM.zip bestand te zetten, deze in je telefoon te doen, en dan proberen te installeren.

Hoe je teruggaat naar stock ROM is hier beschreven: link

Dank je wel dit wilde ik steeds proberen, het is me tot nu alleen nog niet gelukt om het Rom bestand op de externe sdcard te zetten, Ik kreeg steeds geen toegang tot drive E: (dit was dan mijn externe sd card) Ik weet alleen nog niet waarom, ben wel blij dat ik in de goede richting dacht.

Stel het lukt me het Rom bestandje naar de sd card te kopieren, moet ik gewoon weer eerst wipen, neem ik aan ?

Bewerkt (10 mei 2011 17:29)
BayonKwaku

BayonKwaku

• Lid sinds 10 mei 2011
  • Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 10 mei 2011
  • 20:54

Gelukt, alleen zijn mijn apps weg maar die kan ik terughalen met Rommanager van CWM, mooie ROM (ook al is het de enigste die ik tot nu ken, hahaha) Hij loopt inderdaad erg smooth.

WAT EEN 24 uur zeg met dat hele gedoe, ik heb misschien 4 uurtjes geslapen, maar van fouten leer je toch)

Bewerkt (10 mei 2011 20:54)
wgspoelstra

wgspoelstra

• Berichten 113
  • Reputatie 0
  • 12 mei 2011
  • 11:04

v1.1 is uit!
Paar aanpassingen aan het framework en heb het font veranderd.

Bewerkt (12 mei 2011 11:04)
BayonKwaku

BayonKwaku

• Lid sinds 10 mei 2011
  • Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 12 mei 2011
  • 18:54

Het lukt niet om deze versie te flashen, zonder factory reset heb ik het nog niet geprobeerd, maar dat hoeft toch niet omdat ik v1.0 al heb draaien ?

Via Rommanager zegt hij dat hij niet in betreffende file kan waar v1.1 staat en als ik zelf in CWM ga en probeer een backup te maken van v1.0 dan komt de melding can't mount system en wordt de backup geabort ??

Ligt het probleem nou bij het systeem van het toestel en ga ik altijd dan fabriekreset/total wipe moeten doen ??

Bewerkt (12 mei 2011 18:54)
wgspoelstra

wgspoelstra

• Berichten 113
  • Reputatie 0
  • 12 mei 2011
  • 20:54

Nee, je hoeft geen factory reset te doen als je v1.0 al draait.

Wel raar dat je ROMManager zegt dat hij het bestand niet kan vinden, dat is raar.
Heb je al geprobeerd hem op je externe SD te zetten en direct te flashen in CWM?
En dat hij /system niet kan mounten is een bug waarvan ik niet weet waar die vandaan komt. Je kan dus helaas geen backup maken. Maar dat is op zich ook niet nodig, als je v1.1 gewoon over je v1.0 heen flashed

Tevens stop ik met het bewerken van deze ROM! Dit omdat ik al mijn tijd en aandacht ga richten op mijn Gingerbread ROM.. Er komen voor de SuperSlim Edition en Speed Edition dus geen updates meer!

Sent from my Optimus 2X using Tapatalk

Bewerkt (12 mei 2011 20:54)
Phandroid

Phandroid

• Lid sinds 28 januari 2011
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 16 mei 2011
  • 00:20

Ik vind deze Rom heel goed maar heb wel een issue. Ik kan geen youtube filmpjes afspelen en bij een app als imediashare wordt er aangegeven dat de videoindeling niet wordt ondersteund. Iemand een idee of dezelde problemen?

Sent from my LG-P990 using Tapatalk

Bewerkt (16 mei 2011 00:20)
Debekker

Debekker

• Lid sinds 25 september 2010
  • Berichten 69
  • Reputatie 0
  • 16 juni 2011
  • 20:47

Hallo, ik draai deze rom met grote tevredenheid, kwam er alleen vandaag achter dat ik mijn BT Jabra Halo headset niet gekoppeld kreeg, weet iemand of dit te maken heeft met deze rom? Volgens de site zou hij gewoon op de LG OPT 2 moeten werken. Kan iemand mij helpen?
Alvast bedankt.

Bewerkt (16 juni 2011 20:47)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren