Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Moto G8 Plus

• Samsung Galaxy A51

• Samsung Galaxy S10 Lite

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

huijaa

huijaa

• Lid sinds 16 oktober 2009
  • Berichten 38
  • Reputatie 0
  • 7 april 2011
  • 19:43

Ik begrijp er niets van waarom de syncronisatie-symbool aanblijft. Alleen “Picasa Web Albums synchroniseren” met een vast oude datum blijft weergegeven met een foutief melding. Moet ik aan het PC-programma Picasa of aan webbased programma Picasa? Ik heb Picasa programma niet als android-applicatie.

Bewerkt (7 april 2011 19:43)
Uruz

Uruz

• Lid sinds 22 januari 2010
  • Berichten 110
  • Reputatie 0
  • 7 april 2011
  • 21:34

Ik heb zelf niets van picasa op mijn telefoon staan, ik denk dat het dan een functie is die LG in z'n schil heeft zitten. Ik weet dan ook niet hoe het geinstaleerd is bij jouw, Sorry ik heb geen ideeën meer
Het enige wat ik kan bedenken is dat het een foutje is in de software of de instellingen, maar dat ziet er zo tehoren bij LG anders uit dan bij HTC.
Ik hoop dat een ander je verder kan helpen.

P.S. Als bij mij echt iets verkeerd gaat sluit ik het toestel altijd af, haal de batterij er een keer uit en start hem weer op. Dat helpt heel af en toe.

Bewerkt (7 april 2011 21:34)
ansje

ansje

• Lid sinds 03 februari 2010
  • Berichten 108
  • Reputatie 0
  • 8 april 2011
  • 06:35

waar kan je dat doen in kan het niet vinden. Ik bedoel dus de sync om de 4 uur zetten.

Bewerkt (8 april 2011 06:35)
siccoxx

siccoxx

• Lid sinds 06 april 2011
  • Berichten 24
  • Reputatie 0
  • 8 april 2011
  • 07:49

Ik heb misschien nog een laatste idee,

Ga na je home scherm, druk het scherm in, en dan plaats een wiget, en dan zet je energiebeheer er neer. Ik heb het zelf ook en daaar kan je onderandere het sync uitzetten, ik weet niet of ik nou iets doms zeg maar ik kwam het toevallig tegen.

Bewerkt (8 april 2011 07:49)
Uruz

Uruz

• Lid sinds 22 januari 2010
  • Berichten 110
  • Reputatie 0
  • 8 april 2011
  • 09:59

@ ansje

Ga vanaf je thuis scherm naar menu>instellingen>accounts en synchronisatie bij accounts beheren kun je bijvoorbeeld je (niet google) email account aanraken en dan krijg je een scherm waar je het updaterooster kan instellen.
Per type account werkt het iets anders, bij google kun je het niet instellen maar bij “facebook voor HTC sence” (als je een HCT hebt natuurlijk) en veel andere accounts wel.

Bewerkt (8 april 2011 09:59)
Paul_D

Paul_D

• Lid sinds 03 april 2011
  • Berichten 23
  • Reputatie 0
  • 8 april 2011
  • 17:38

Er zit ook een app voor lg suite in. Deze heeft ook een symbool dat er uit ziet als een sync symbool.weet niet of dit bij jou zo is, maar altijd het proberen waard.is uit te zetten in applicatie beheer.

Sent from my Optimus 2X Speed, using Tapatalk

Bewerkt (8 april 2011 17:38)
de1v3c1o

de1v3c1o

• Lid sinds 02 februari 2011
  • Berichten 279
  • Reputatie 0
  • 8 april 2011
  • 19:26

Als je nou gewoon fabrieksinstellingen doet?
Misschien blijft de software gewoon haken (beschadiging).

Bewerkt (8 april 2011 19:26)
huijaa

huijaa

• Lid sinds 16 oktober 2009
  • Berichten 38
  • Reputatie 0
  • 10 april 2011
  • 10:27

siccoxx;133894
Ik heb misschien nog een laatste idee,

Ga na je home scherm, druk het scherm in, en dan plaats een wiget, en dan zet je energiebeheer er neer. Ik heb het zelf ook en daaar kan je onderandere het sync uitzetten, ik weet niet of ik nou iets doms zeg maar ik kwam het toevallig tegen.

Het helpt toch maar niet, maar alvast bedankt voor de ALLERLAATSTE tip…

Paul D;134199
Er zit ook een app voor lg suite in. Deze heeft ook een symbool dat er uit ziet als een sync symbool.weet niet of dit bij jou zo is, maar altijd het proberen waard.is uit te zetten in applicatie beheer.

Dat is niet de oplossing voor dit probleem in dit topic, want ik heb een of ander oplossing gevonden.

de1v3c1o;134242
Als je nou gewoon fabrieksinstellingen doet?
Misschien blijft de software gewoon haken (beschadiging).

Het helpt inderdaad wel, maar dat heb ik steeds niet gedaan.

Ik heb de android-applicatie ooVoo videochat(beta) verwijderd, en gelijk uiteindelijk is de syncronisatie-teken van de statusbalk verdwenen. Aangezien ik de syncronisatieinstellingen allemaal uit gedaan heb (tijdens vaste zichtbaarheid sync-teken), blijft de batterij verassend zo vol, dat ik er zelfs in de late avond moet laten opladen. (zeven uur's morgens uit de lader gehaald)

Uruz;133718
Ik heb zelf niets van picasa op mijn telefoon staan, ik denk dat het dan een functie is die LG in z'n schil heeft zitten. Ik weet dan ook niet hoe het geinstaleerd is bij jouw, Sorry ik heb geen ideeën meer/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/sad.png" />
Het enige wat ik kan bedenken is dat het een foutje is in de software of de instellingen, maar dat ziet er zo tehoren bij LG anders uit dan bij HTC.
Ik hoop dat een ander je verder kan helpen.

P.S. Als bij mij echt iets verkeerd gaat sluit ik het toestel altijd af, haal de batterij er een keer uit en start hem weer op. Dat helpt heel af en toe.

Bedankt voor de moeite, maar er blijft echter een ander probleem: “Picasa Web Albums synchroniseren”.

Bewerkt (10 april 2011 10:27)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren