Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Samsung Galaxy S20 Ultra

• Moto G8 Plus

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

huijaa

huijaa

• Lid sinds 16 oktober 2009
  • Berichten 38
  • Reputatie 0
  • 6 april 2011
  • 17:17

In mijn mobiel staat het symbool voor de syncronisatie-symbool aan in de statusbalk.
(deze symbool heeft twee cirkelende pijlen)
Waarschijnlijk heb ik er last van, omdat er veel meer geslurp is van de batterij dan die van mijn vorige toestel.

Hoe moet ik deze symbool uitdoen van de statusbalk?

ps. volgens PowerTutor is de “systeem” met dezelfde symbool een boosdoener voor de batterijslurper.

Bewerkt (6 april 2011 17:17)
Uruz

Uruz

• Lid sinds 22 januari 2010
  • Berichten 110
  • Reputatie 0
  • 6 april 2011
  • 19:06

Staat het continu in de balk of af en toe?

Bewerkt (6 april 2011 19:06)
huijaa

huijaa

• Berichten 38
  • Reputatie 0
  • 6 april 2011
  • 19:34

Uruz;132997
Staat het continu in de balk of af en toe?
continu. het staat helemaal niet uit.
Zelfs als het wordt opgestart (reboot), komt deze symbool weer terug aan.

Bewerkt (6 april 2011 19:34)
Uruz

Uruz

• Berichten 110
  • Reputatie 0
  • 6 april 2011
  • 19:50

Werkt het synchroniseren wel goed? Als je op je computer een nieuwe mail leest kun je dan gelijk op je toestel zien dat het bericht gelezen is?

Bewerkt (6 april 2011 19:50)
huijaa

huijaa

• Berichten 38
  • Reputatie 0
  • 6 april 2011
  • 22:14

Uruz;133027
Werkt het synchroniseren wel goed? Als je op je computer een nieuwe mail leest kun je dan gelijk op je toestel zien dat het bericht gelezen is?
Automatisch synchroniseren is uitgeschakeld, maar door handmatig werkt het nog wel goed.

Het is nogal vreemd, dat de sync-symbool steeds aan blijft.

Bewerkt (6 april 2011 22:14)
Uruz

Uruz

• Berichten 110
  • Reputatie 0
  • 6 april 2011
  • 22:54

Als mijn data verbinding wegvalt dan blijft dat icoontje soms ook een hele tijd staan. Het lijkt haast dat je toestel in opdracht van Gmail of een andere app dan verbinding probeert te maken maar dat dat niet lukt omdat het automatisch synchroniseren dan uitstaat. Die pogingen alleen al kunnen veel stroom vreten.
Probeer het automatisch synchroniseren eens aan te zetten en kijken of het icoontje dan weggaat. Als dat het geval is kun je in de instellingen de verschillende synchronisatie frequenties laag zetten (om de 4 uur of zo).

Bewerkt (6 april 2011 22:54)
huijaa

huijaa

• Berichten 38
  • Reputatie 0
  • 6 april 2011
  • 23:00

Uruz;133166
Als mijn data verbinding wegvalt dan blijft dat icoontje soms ook een hele tijd staan. Het lijkt haast dat je toestel in opdracht van Gmail of een andere app dan verbinding probeert te maken maar dat dat niet lukt omdat het automatisch synchroniseren dan uitstaat. Die pogingen alleen al kunnen veel stroom vreten.
Probeer het automatisch synchroniseren eens aan te zetten en kijken of het icoontje dan weggaat. Als dat het geval is kun je in de instellingen de verschillende synchronisatie frequenties laag zetten (om de 4 uur of zo).
Bij de instellingen van Accounts en synchronisatie zag ik bij google, dat “Picasa Web Albums syncroniseren” niet goed werkt, aangezien oudere datum en icoon met een witte waarschuwingsteken op rode rechthoekje. Is dat dit probleem?
Ik ga nog even proberen weer het in automatsch synchronsatie en kijken wat er verder gebeurt.

Bewerkt (6 april 2011 23:00)
Uruz

Uruz

• Berichten 110
  • Reputatie 0
  • 6 april 2011
  • 23:16

Als het niet is opgelost kun je mischien die picasa app opnieuw instaleren, als het wel is opgelost, laat je het dan even weten?

Bewerkt (6 april 2011 23:16)
huijaa

huijaa

• Berichten 38
  • Reputatie 0
  • 6 april 2011
  • 23:47

Uruz;133179
Als het niet is opgelost kun je mischien die picasa app opnieuw instaleren, als het wel is opgelost, laat je het dan even weten?
ik heb alleen picasa (account via google/gmail) in webbased. niet het programma. Wat moet ik doen met de syncronisatie van picasa?

Bewerkt (6 april 2011 23:47)
Uruz

Uruz

• Berichten 110
  • Reputatie 0
  • 7 april 2011
  • 07:17

huijaa;133175
Bij de instellingen van Accounts en synchronisatie zag ik bij google, dat “Picasa Web Albums syncroniseren” niet goed werkt
Ik heb dat daar niet staan, het kan dus een LG schil ding zijn of je hebt toch een Picasa toepassing ergens gedouwnload.
Kijk eens in de market bij mijn “mijn apps” of er een picasa achtig programma bij staat en verwijder dat.
Of: kun jij in “de instellingen van Accounts en synchronisatie” niet veranderen of hij wel of niet moet synchroniseren? Bijvoorbeeld zo'n groen bolletje net van die pijltjes aan of afvinken (zo werkt dat bij mij maar ik weet niet of dat HTC of Android is).

Bewerkt (7 april 2011 07:17)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren