Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Huawei P30 Pro New Edition

• OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Jo3pski

Jo3pski

• Lid sinds 04 november 2016
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 4 november 2016
  • 09:52

Ik had precies hetzelfde probleem. Gisteren mijn 5x terug gekregen na reparatie (MoBo vervangen). Voor reparatie geen enkel probleem, vandaag bovenstaande melding. Meerdere andere devices via zelfde netwerk werken prima. Maar, het is me gelukt! Een aantal oudere versies geinstalleerd en vervolgens teruggewerkt (qua datum). 2014 versie doet het niet en moet sowieso updaten voordat hij start. Ik heb 'Netflix 3.10.0 build 4327' als laatste geinstalleerd, na verwijderen oudere versie. Deze deed het ook niet. Toen laten updaten en eindelijk witte rook! Ik hoop dat dit ook werkt voor anderen.

Helaas. Filmpje gekeken, app daarna gesloten. Bij opnieuw starten dezelfde melding. Even wachten en een iets andere melding: "We konden geen verbinding maken met de Netflix-service. Probeer het later opnieuw. (-9)"
Ik zou zeggen: het ligt in ieder geval niet aan mijn device. Akkoord?

Bewerkt (4 november 2016 09:56) | kleine toevoeging
_iC4ssi

_iC4ssi

• Lid sinds 19 mei 2015
  • Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 7 december 2016
  • 15:51

Hi Jo3pski! Bedankt voor de tip! Ik heb hetzelfde. Netflix geinstalleerd, ingelogd, filmpje gekeken en na afsluiten hetzelfde drama. In ieder geval bedankt voor de hack! Hopelijk wordt dit snel opgelost!

Jo3pski

Jo3pski

• Lid sinds 04 november 2016
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 7 december 2016
  • 16:02

Inmiddels is het opgelost. Had er niet meer aan gedacht om update te posten, maar het is vorige week in 1 van de updates van Netflix opgelost. Aanloggen was een beetje vreemd. Duurde lang en leek te mislukken, maar na killen en opnieuw starten deed hij het! En hij blijft het doen. Eindelijk.

_iC4ssi

_iC4ssi

• Lid sinds 19 mei 2015
  • Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 7 december 2016
  • 20:06

Je hebt gelijk! Hij deed een beetje raar, maar ik kan ook weer inloggen! Yes!

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren