Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Xiaomi Mi 10 Pro

• Huawei P40 Pro

• Realme X2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

_iC4ssi

_iC4ssi

• Lid sinds 19 mei 2015
  • Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 20 juli 2016
  • 20:18

Hi allemaal! Ik wil inloggen op de Netflix app, maar krijg de volgende foutmelding:

Sorry, we could not reach the Netflix service. Please try again later. If the problem persists, please visit the Netflix website (-116).

Dit is al de hele dag zo, terwijl ik op mijn laptop gewoon kan inloggen. Ik heb in mijn Netflix account al mijn gekoppelde apparaten ontkoppeld en hoopte zo verbinding te kunnen maken. Dat loste het probleem niet op.

Dus ben ik gaan Googlen. De suggesties die ik heb gezien en heb uitgeprobeerd zijn het proberen van een ander mobiel netwerk (zowel wifi en mobiel netwerk) en het uit en aanzetten van mij telefoon. Deze werken beiden niet. Vandaag heb ik mijn 5x binnengekregen dus een factory reset lijkt mij niet nodig.

Ik heb gezien dat mensen met een 6P dit probleem ook hadden en het pas was opgelost nadat de gebruiker de telefoon had opgestuurd ter reparatie. Ik hoop dat, dat niet nodig is, aangezien ik mijn telefoon vandaag heb ontvangen.

Is jullie dit ook overkomen of hebben jullie andere suggesties?

Bewerkt (20 juli 2016 22:10) | typfouten
Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6598
  • Reputatie 250
  • 20 juli 2016
  • 22:03

Heb je de gegevens en het cache geheugen van de app al eens verwijderd of de app helemaal verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. 

Ben je ook al op de Netflix website geweest en naar de fout  (-166) gezocht zoals ook in de foutmelding staat. 

_iC4ssi

_iC4ssi

• Lid sinds 19 mei 2015
  • Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 20 juli 2016
  • 22:11

Heb je de gegevens en het cache geheugen van de app al eens verwijderd of de app helemaal verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Ben je ook al op de Netflix website geweest en naar de fout (-166) gezocht zoals ook in de foutmelding staat.
Ik heb de app volledig verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Ik ben inderdaad naar de Netflix website geweest en hun stappen gevolgd (zoals verschillende internetverbindingen proberen), maar het mocht niet baten.

Toevoeging: de error code is (-116), ik had een typfout gemaakt en aangepast in het bericht.

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Berichten 6598
  • Reputatie 250
  • 20 juli 2016
  • 22:34

Wat je nog kunt proberen is een lagere versie van Netflix te  installeren,  kun je Hier downloaden. 

Verwijder de huidige Netflix applicatie zet vervolgens onbekende bronnen aan bij instellingen /beveiliging plaats of download een lagere apk op je toestel en installeer hem en met een beetje geluk werkt Netflix nu wel. 

Ps zorg wel dat je automatisch updaten uit hebt staan in de instellingen van de playstore. 

Bewerkt (20 juli 2016 22:35) | text aangepast
_iC4ssi

_iC4ssi

• Lid sinds 19 mei 2015
  • Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 20 juli 2016
  • 22:57

Ik heb dit nu net geprobeerd en het mocht niet baten. Ik denk dat mijn telefoon (of de app) de login server niet kan bereiken. Alle andere apps en internet werken zoals ik verwacht. Maar waarom dit gebeurt? Geen idee.

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Berichten 6598
  • Reputatie 250
  • 20 juli 2016
  • 23:03

Tja dan is het misschien toch een server probleem,  misschien is het morgen weer opgelost. 

Of toch een complete factory reset doen je weet maar nooit of het helpt kan zomaar hoor. 

En anders inruilen voor een andere nexus 5x, je hebt nu nog garantie. 

Bewerkt (20 juli 2016 23:05) | extra info toegevoegd
_iC4ssi

_iC4ssi

• Lid sinds 19 mei 2015
  • Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 20 juli 2016
  • 23:05

Ik probeer het morgen opnieuw. Bedankt voor de hulp!

gerben.van.workum

gerben.van.workum

• Lid sinds 21 oktober 2016
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 21 oktober 2016
  • 13:37

Ik heb exact hetzelfde probleem. Was hier al een oplossing voor gevonden?

_iC4ssi

_iC4ssi

• Lid sinds 19 mei 2015
  • Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 22 oktober 2016
  • 18:23

Helaas niet. Ik heb 1 uur met Netflix Nederland en 3 uur met Netflix Amerika aan de telefoon gezeten. Eindstand: ik heb een log van het probleem opgestuurd en ik kan nog steeds niet inloggen in de app met deze telefoon.

Jo3pski

Jo3pski

• Lid sinds 04 november 2016
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 4 november 2016
  • 09:34

Ik had precies hetzelfde probleem. Gisteren mijn 5x terug gekregen na reparatie (MoBo vervangen). Voor reparatie geen enkel probleem, vandaag bovenstaande melding. Meerdere andere devices via zelfde netwerk werken prima. 

Maar, het is me gelukt! Een aantal oudere versies geinstalleerd en vervolgens teruggewerkt  (qua datum). 2014 versie doet het niet en moet sowieso updaten voordat hij start. Ik heb 'Netflix 3.10.0 build 4327' als laatste geinstalleerd, na verwijderen oudere versie. Deze deed het ook niet. Toen laten updaten en eindelijk witte rook! 

Ik hoop dat dit ook werkt voor anderen.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren