Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger

  • Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

  • Dr. Mario World

  • Harry Potter: Wizards Unite

  • Breaking Bad: Criminal Elements

  • The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Z Flip

  • Samsung Galaxy Note 10 Lite

  • Realme X2 Pro

  • Samsung Galaxy S20 Ultra

  • Moto G8 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

  • Samsung Galaxy Tab S4

  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

SB85

SB85

  • Lid sinds 26 mei 2017
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • #1
  • 26 mei 2017
  • 11:18

Na 6 maanden in het buitenland te zijn geweest lukt het me in Nederland niet meer om te connecten met het netwerk van ben.nl. ik heb mijn telefoon al terug gezet naar fabrieksinstellingen en heb ook mijn simkaart al getest in een ander toestel, waarin deze het gewoon doet. Ik denk dus dat het aan mijn toestel ligt. Als ik onder 'mobiele providers' ga zoeken naar een beschikbaar netwerk, krijg ik geen lijst met netwerken te zien. Waar kan dit aan liggen en hoe kan ik het oplossen? Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

  • Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6598
  • Reputatie 250
  • #2
  • 26 mei 2017
  • 20:20

Heb je al eens geprobeerd om handmatig de internet instellingen in te stellen.


https://forum.ben.nl/toestelhulp-android-41/handmatig-mijn-internet-instellen-android-marshmallow-81

OnnoJ

OnnoJ

  • Lid sinds 26 februari 2013
  • Berichten 1174
  • Reputatie 10
  • #3
  • 27 mei 2017
  • 00:01

Is het een toestel uit het buitenland? Of lukte het eerst wel met datzelfde toestel?

Staat ontvangst ingesteld voor alle netwerken (2g, 3g, 4g)?

Als er geen mobiele ontvangst is hoef je nog niet over data na te denken…

Galaxy Note II N7100 - DN 4 Root
Galaxy Note 10.1 N8010 - 4.4.2 Root
Galaxy Note 4 N910F - 6.0.1 Stock (back-up)
Galaxy Note 8 N950U1- 9.0.0
Galaxy Note 10+ N975F/DS - 10 (Main phone)
Huawei Watch - stock AW 2.0
Gear S2 Classic - stock
Galaxy Watch - stock

SB85

SB85

  • Lid sinds 26 mei 2017
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • #4
  • 27 mei 2017
  • 08:00

Bedankt voor de reacties! Ik heb de internet instellingen opnieuw ingevoerd en telefoon opnieuw opgestart maar dit heeft helaas geen effect, en ik heb mobiele data en roaming aanstaan. En het is een telefoon die ik in Nederland gekocht heb 2 jaar geleden, maar vanaf het moment dat ik in het buitenland was kon ik me op geen een buitenlands netwerk aanmelden (ik heb daar toen geen aandacht aan besteed want ik deed alles met wifi) en nu dus ook niet meer op m'n Nederlandse netwerk.. ?

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren