Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

_iC4ssi

_iC4ssi

• Lid sinds 19 mei 2015
  • Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 19 mei 2015
  • 10:44

Hoi allemaal. Ik heb een Nexus 5, met Lollipop versie 5.1. De afgelopen dagen valt mijn telefoon spontaan uit. Dit gebeurt alleen als mijn telefoon niet op de lader is aangesloten. Hiernaast gebeurt dit als ik nog voldoende batterij over heb. Ik heb een factory reset uitgevoerd, maar dit heeft niet geholpen. Enige tips?

Jan19

Jan19

• Lid sinds 01 juni 2015
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 1 juni 2015
  • 17:47

Zelfde probleem hier, valt random uit behalve in de lader en soms moet de nexus 10 opnieuw starten en de apps optimaliseren.. wat een bagger update

nexus5valtsteedsuitgvd

nexus5valtsteedsuitgvd

• Lid sinds 22 juni 2015
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 22 juni 2015
  • 19:22

ik heb hetzelfde probleem, kijk maar naar mn gebruikersnaam, mijn nexus 5 valt uit en komt daarna in een opstartloop, waarna hij vaak alle aps moet optimaliseren, weet je zeker dat het door de update komt?

Bewerkt (22 juni 2015 19:23) | typfout
teuntje

teuntje

• Lid sinds 19 april 2011
  • Berichten 540
  • Reputatie 0
  • 25 juni 2015
  • 16:40

Bij mij ook hetzelfde probleem. Spontaan uitvallen van m'n telefoon, ook wanneer de batterij nog boven de 20% is. Heb hem opgestuurd naar Coolblue, en die gaan er naar kijken. (Heb m'n Nexus 5 een maand terug ook al opgestuurd, toen was heel het moederbord vervangen). Maar dit lijkt meer door de software te komen?! Batterij ging ook erg snel leeg.

_iC4ssi

_iC4ssi

• Lid sinds 19 mei 2015
  • Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 4 juli 2015
  • 05:15

Hoi allemaal.

Ik denk inderdaad dat dit deels door de software komt. Voor de update naar Lollipop had ik namelijk nergens last van! Na de update ging de batterij sneller leeg en uiteindelijk viel hij na 20 minuten uit! Ik moet hem nog steeds opsturen, maar geen idee of ik eerst misschien Cyanogenmod oid erop moet proberen te zetten…

jappiejoo

jappiejoo

• Lid sinds 16 september 2015
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 16 september 2015
  • 14:51

Hoi,

ik vroeg me af of jullie al verder zijn met dit probleem. Sinds kort heb ik hetzelfde.. mijn scherm is wel laatst gerepareerd (na één keer vallen van niet al te grote hoogte het hele scherm verrot), dus dacht dat het daar misschien aan lag. Kennelijk hebben er meer dit probleem, zonder duidelijke oorzaak.
Lijkt me een staaltje slechte kwaliteit in ieder geval.

jolijntjee.x

jolijntjee.x

• Lid sinds 21 september 2015
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 21 september 2015
  • 22:35

Ik heb dit probleem al bijna een jaar.. af en toe periodes dat hij helemaal nooit uitvalt en dan weer periodes dat ik mijn telefoon nieteens normaal kan gebruiken. Bij mij is het ook zo dat er af en toe opeens 'uitschakelen' in beeld staat zonder dat ik op de off knop druk. Bij het opstarten inderdaad vaak apps optimaliseren. Wanneer de telefoon uitgevallen is en ik hem aan de lader leg probeert hij zichzelf steeds op te starten. Er verschijnt 'google' in beeld en dan lijkt het alsof hij weer uitvalt en zichzelf dan opnieuw vanzelf weer op probeert te starten. Pas als ik hem van de lader afhaal blijft hij uit of start hij echt opnieuw op.

Herkent iemand mijn beschrijven of weet iemand waar dit aan zou kunnen liggen? Ik dacht zelf aan een kapotte uitknop omdat als ik mijn telefoon schud ik iets hoor rammelen en er soms vanzelf uitschakelen in mijn beeld verschijnt.

_iC4ssi

_iC4ssi

• Lid sinds 19 mei 2015
  • Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 21 september 2015
  • 22:42

Ik heb mijn telefoon opgestuurd naar het reparatiecentrum. Daar is er een nieuwe batterij in gezet en nu heb ik nergens meer last van.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren