Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

BoudewijnM

BoudewijnM

• Lid sinds 22 april 2015
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 22 april 2015
  • 10:43

Dit is mijn eerste post. Mocht er informatie ontbreken aan mijn verzoek dan hoor ik het graag.

Maandagavond zat ik op de bank met mijn telefoon naast mij. Deze was tenminste voor 50% opgeladen. Toen ik mijn whatsapp wilde checken merkte ik dat mijn telefoon het helemaal niet meer deed. Hij gaat niet meer aan, geen boot scherm helemaal niets. Dit heb ik ondernomen om het toestel weer aan de praat te krijgen.

• Alle bekende toetsten combinaties en vasthouden voor 30 sec. etc.
    Nacht opladen met originele lader
    Draadloos opladen (functioneert nog steeds) dus batterij niet kapot
    Gekoppeld aan laptop, hij maakt wel verbinding (usb geluid te horen als ik aan en af koppel) maar komt niet naar voren als device

Op Reddit vond ik advies over het afkoppelen vsn de batterij door de back plate er te halen, schroeven te verwijderen en de contactjes los te koppelen. Ook dit hielp niet en mijn telefoon doet nog steeds niets.

Hebben jullie hier ervaring mee of hebben jullie tips om bij LG of Google garantie te krijgen etc.

repairmeester

repairmeester

• Lid sinds 02 maart 2015
  • Berichten 77
  • Reputatie 10
  • 23 april 2015
  • 15:45

Zoals je het probleem omschrijft lijkt het op een probleem met je achtergrond licht.
Als je hierover nog garantie hebt, dan kijken wat de opties zijn om dit te verhalen.

BoudewijnM

BoudewijnM

• Lid sinds 22 april 2015
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 23 april 2015
  • 15:51

Hallo Repairmeester,

Ik heb de telefoon 29-04-2014 gekocht. Als ik maar 1 jaar garantie heb dan moeten we opschieten.

Wat stel je voor?

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren