Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Pin

Pin

• Lid sinds 29 juni 2010
  • Berichten 44
  • Reputatie 0
  • 23 januari 2015
  • 09:29

Mijn Nexus 5 kreeg vanochtend ineens de melding dat de upgrade naar 5.0.1 vanaf KitKat voor download beschikbaar is. Na enig twijfelen toch maar geïnstalleerd, maar nu krijg ik een melding dat de Google Play Services ge-update moet worden. Als ik de notificatie aantik brengt hij me gelijk naar de Play Store. Daar kan ik alleen maar verwijderen en openen, dus niet niet updaten. Melding is erg irritant, heeft iemand een oplossing?????

KHX

KHX

• Lid sinds 23 januari 2015
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 23 januari 2015
  • 14:46

Hier net hetzelfde probleem, enkel verwijderen en openen mogelijk…maar buiten een vervelende melding elke 15min werkt alles gelukkig wel nog.

Verder staat er nu twee maal dezelfde app voor foto's, je kan echter geen van beiden verwijderen.
Hetzelfde met de e-mail app, die stuurt je door naar de g-mail app die nu al de taken overneemt, maar je kan de app die niet meer in gebruik is niet verwijderen.

En dan ben ik misschien aan het muggenziften, maar staat er nog bij iemand een uitroepteken naast de ontvangstblokjes? :-)

KHX

KHX

• Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 23 januari 2015
  • 15:00

Update! Net nog eens op de melding gedrukt en nu kon ik wel updaten… Hopelijk is het ‘probleem’ nu opgelost…

annie55

annie55

• Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 23 januari 2015
  • 22:50

Pin
Mijn Nexus 5 kreeg vanochtend ineens de melding dat de upgrade naar 5.0.1 vanaf KitKat voor download beschikbaar is. Na enig twijfelen toch maar geïnstalleerd, maar nu krijg ik een melding dat de Google Play Services ge-update moet worden. Als ik de notificatie aantik brengt hij me gelijk naar de Play Store. Daar kan ik alleen maar verwijderen en openen, dus niet niet updaten. Melding is erg irritant, heeft iemand een oplossing?????

Dit had ik ook. Nadat je je toestel uit en weer aanzet krijg je wel de optie ‘bijwerken’ bij de play store voor google Play Services.

annie55

annie55

• Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 23 januari 2015
  • 22:53

Na de systeemupdate 5.0.1. worden betalingen geweigerd via mijn googleaccount. Heeft iemand enig idee waar dit door komt?

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren