Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

bmvhesteren

bmvhesteren

• Lid sinds 07 januari 2015
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 8 januari 2015
  • 00:03

Hallo allemaal,

Ik heb al bijna een geheel jaar mijn Nexus 5 En ik heb nognooit problemen gehad mijn telefoon tot een aantal dagen geleden. Sinds een aantal dagen doet mijn batterij ontzettend raar. Zo laadde hij gisteren zoals normaal in 2 uurtjes op, vandaag heeft hij er ruim 7 uur over gedaan om 30% erbij te krijgen. Soms is het zelfs zo erg dat hij tijdens het opladen zelfs batterij verliest… Ik heb mijn twlefoon vandaag volledig gereset maar fabrieksinstellingen, cache verwijderd, RAM geleegd En nog veel meer maar niks lijkt te helpen. Heeft iemand enig idee wat er in hemelsnaam opeens aan de hand is met mijn telefoon? Het gebeurde zomaar opeens, kan het aan de oplader liggen of is mijn batterij gewoon helemaal op?

PS: Tijdens het schrijven van dit berichtje heb ik 3% verloren aan de oplader, heel erg vreemd.

Al het advise is welkom, ik Ben een beetje hopeloos op het moment.

Groetjes,
Bryan

Edit: Nu heeft hij in 8 minuten opeens 11% opgeladen tijdens het volledige gebruik van mijn telefoon.

Bewerkt (8 januari 2015 00:26) | Update
VincentAbee

VincentAbee

• Lid sinds 13 juli 2011
  • Berichten 62
  • Reputatie 0
  • 29 januari 2015
  • 00:04

Ik heb precies hetzelfde probleem na 11 Maanden!

bmvhesteren

bmvhesteren

• Lid sinds 07 januari 2015
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 29 januari 2015
  • 00:14

VincentAbee
Ik heb precies hetzelfde probleem na 11 Maanden!

Hey,

Bij mij is het probleem gelukkig opgelost, ik heb een nieuwe micro-usb label aangeschaft, ik had een oplader van een vriend geleend en toen deed hij het weer prima. Gelukkig was het een goedkope fix, bij de mediamarkt was het €5,-.

Ik hoop dat het voor jou ook werkt.

Markm93

Markm93

• Lid sinds 26 juni 2014
  • Berichten 14
  • Reputatie 0
  • 4 juni 2015
  • 15:21

Hallo,

Omdat een dergelijk topic al bestaat; ik heb hetzelfde probleem ondervonden.
Echter heb ik verschillende kabeltjes en verschillende opladers gebruikt en ook verschillende energiebronnen (verschillende stopcontacten plus powerbank).

Soms geeft mijn accu-instellingen wel weer "Opladen via wisselstroom", in plaats van "opladen via netstroom". Zou dat het verschil maken?
Om de ernst te laten zien: als ik 's nachts ga slapen is bijvoorbeeld de accu op 31%. Als ik 7 uur later wakker wordt is hij 33%. Dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Ik heb mijn Nexus nu iets meer dan 1,5 jaar.

Alvast bedankt!
Groetjes Mark

Bewerkt (4 juni 2015 15:22)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren