Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • Huawei Mate X

• Xiaomi Mi 9

• Samsung Galaxy S10 Plus

• Google Pixel 3 XL

• Nokia 9 PureView

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

Getalife

Getalife

• Lid sinds 19 mei 2010
  • Berichten 18
  • Reputatie 0
  • 25 november 2014
  • 15:21

Hallo,

In de bijlage staat een afbeelding van een uitroepteken bij signaalsterkte zodra mobiel dataverkeer in gebruik is. Alles werkt ook naar behoren maar normaal gesproken stond daar altijd 4g bij. Waar komt dit vandaan en hoe krijg ik het weg?

Ik heb Hi Abo.

Bijlage:

consono

consono

• Lid sinds 26 juni 2010
  • Berichten 246
  • Reputatie 0
  • 25 november 2014
  • 20:35

Ik heb ergens gelezen dat het komt omdat je geen verbinding hebt met een mobiel netwerk. Klopt dat?
Op mijn Nexus 5: Geen verbinding –> ! in statusbalk. Activeer ik ‘Mobiele Gegevens’ , is het uitroepteken weg en verschijnt ‘4G’.

Getalife

Getalife

• Lid sinds 19 mei 2010
  • Berichten 18
  • Reputatie 0
  • 25 november 2014
  • 20:43

Zoals in mijn eerste bericht, alles werkt naar behoren. Ik heb gewoon internet. Soms als ik het toestel net aanzet staat er een halve minuut 4g in beeld en daarna of gelijk komt dat uitroep teken. Nogmaals, ik heb gewoon internet maar vind uitroeptekens (waarschuwing?) vervelend en wil hem weg hebben.

blup

blup

• Lid sinds 01 november 2013
  • Berichten 48
  • Reputatie 0
  • 28 november 2014
  • 16:04

Ik had vandaag ook een uitroepteken bij signaalsterkte en Wifi staan. Ik was op dat moment in de nabijheid van een open wifi spot. Raar dat dan ook het 4G teken verdwijnt en daar een uitroepteken verschijnt. Terwijl het 4G signaal niet verbroken was.
Beide uitroeptekens verdwenen op het moment dat ik via de wifi instellingen het wifi-adres dat het uitroepteken veroorzaakte, heb gewist door op “vergeten”te drukken.
Hopelijk helpt jou dat ook.

Getalife

Getalife

• Lid sinds 19 mei 2010
  • Berichten 18
  • Reputatie 0
  • 28 november 2014
  • 19:37

Wifi staat uit, het uitroepteken is bij mobiel internet permanent aanwezig

blup

blup

• Berichten 48
  • Reputatie 0
  • 29 november 2014
  • 11:42

Ik heb ook Hi, btw.
Het uitroepteken bij mobiel internet verscheen bij mij ook, tegelijk met het wegvallen van mijn thuis Wifi en het beschikbaar zijn van een openbare Wifi.
Ook al staat Wifi bij jou uit, is het misschien het proberen waard om het even aan te zetten en dan de beschikbare netwerken te “vergeten”.
Wellicht helpt het op dat uitroepteken weg te krijgen.

Getalife

Getalife

• Lid sinds 19 mei 2010
  • Berichten 18
  • Reputatie 0
  • 29 november 2014
  • 16:25

Lijkt opgelost, bedankt

Getalife

Getalife

• Lid sinds 19 mei 2010
  • Berichten 18
  • Reputatie 0
  • 30 november 2014
  • 16:46

Helaas, toch niet opgelost. Uitroepteken is terug, weer alle wifi dingen laten vergeten maar uitroepteken blijft permanent aanwezig.
Ook na herstart.

blup

blup

• Berichten 48
  • Reputatie 0
  • 30 november 2014
  • 19:17

Misschien ligt het probleem bij Hi en is het hun (goedbedoelde ?) poging om je te waarschuwen als je toestel langere tijd geen Wifi signaal ontvangt. Wellicht waarschuwen ze zo dat het je dan mobiele data gaat kosten.
Ik bedenk zo maar wat hoor, maar het zou me niet verbazen.

arnoldp

arnoldp

• Lid sinds 10 juli 2010
  • Berichten 13
  • Reputatie 0
  • 18 december 2014
  • 07:39

Ik heb ook wat issues hiermee en ook bij Wifi krijg ik dat uitroepteken en valt hij automatisch terug op 3g mobiele data. Dit heb ik sinds de 5.0.0 Android versie. In de settings staat dan “Authenticatiefout” bij het betreffende wifi netwerk. Dan moet ik handmatig op verbinden drukken en dan gaat het weer een paar uur goed. Ik had gehoopt dat dit opgelost zou zijn in Android 5.0.1 maar het probleem blijft zich voordoen. Ik heb een paar dagen 4.4.4 weer terug gehad op mijn telefoon en daar werkte alles wel gewoon naar behoren. Ik heb, zoals geadviseerd wordt, een volledige /data wipe gedaan maar dat helpt niet.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren