Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

ghardeman

ghardeman

• Lid sinds 09 november 2010
  • Berichten 102
  • Reputatie 0
  • 1 september 2014
  • 10:15

Hallo,

Sinds deze morgen horen mensen die me bellen totaal niet. Er is geen geruis, niets. Als ik de telefoon op luidspreker zet horen ze me wel. Heeft er iemand ook dit probleem gehad, zo ja, hoe heb je dit opgelost. Ik heb zopas een hard reset gedaan, zonder resultaat.

Bedankt

hscholing

hscholing

• Lid sinds 29 december 2010
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 4 november 2014
  • 20:14

Heb je een oplossing gevonden? Ik heb dezelfde klachten, toestel is al opgestuurd geweest maar met de melding Klacht niet geconstateerd terug ontvangen

Litberen

Litberen

• Lid sinds 09 december 2010
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 6 november 2014
  • 15:51

Ik heb hetzelfde probleem. Heb tot nu toe gevonden dat het vaker voorkomt, maar een oplossing die bij mij werkt ben ik nog niet tegen gekomen. LG helpdesk raadt een reset aan. Heb dat nog niet geprobeerd, maar kennelijk had dat bij ghardeman dus niets opgeleverd. Het is duidelijk een software fout, aangezien bellen via skype het bijvoorbeeld wel goed doet. Sommigen geven aan dat als je de noise cancelling mic op de bovenkant dichthoudt het wel werkt, maar helpt bij mij niet. Ook kan de telefoon op speaker zetten en er weer vanaf halen helpen. Dit deed bij mij echter niets. Mijn hoop is nu gevestigd op de update naar Android 5. Ben ook bang dat als ik 'm opstuur net als hscholing ze geen fout gaan vinden omdat de mic prima werkt, alleen de bel functie werkt niet goed maar dat kan je niet testen, alleen ervaren als je probeert te bellen. Als iemand wel een werkende oplossing heeft hoor ik dat ook graag.

hscholing

hscholing

• Lid sinds 29 december 2010
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 6 november 2014
  • 18:26

Reset werkt iig niet.. Al meerdere resets uitgevoerd. Ook de update naar Android 5 met de eerste preview haalde niets uit. Ik hoop dat er toch wat gewijzigd is in de uiteindelijke versie 5. Meest frustrerende is dat een aantal collega's van mij ook een N5 hebben en geen probleem hebben

Litberen

Litberen

• Lid sinds 09 december 2010
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 15 november 2014
  • 17:43

Op het eerste gezicht lijkt de update naar Android 5.0 voor mij het probleem opgelost te hebben.

iksnaphetniet

iksnaphetniet

• Lid sinds 27 november 2014
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 27 november 2014
  • 08:38

Ik heb precies hetzelfde probleem sinds twee weken. Gewoon uit het niets. Mijn microfoon werkt wel gewoon alleen na 2 seconden kan de persoon aan de andere kant van de lijn mij helemaal niet meer horen. Als ik de telefoon op luidspreker zet ben ik wel gewoon weer te horen. Hier is dus geen oplossing voor?

Bewerkt (27 november 2014 08:39)
apvangoud

apvangoud

• Lid sinds 27 maart 2015
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 27 maart 2015
  • 14:45

Ik heb via via op een forum de gouden tip voor dit probleem gevonden (althans bij mij werkte het perfect)

Ik had namelijk precies hetzelfde, kon bellen wat ik wilde maar geen mens hoorde me. Behoorlijk frustrerend. Telefoon harde reset gegeven. Cache gewist nieuwe simkaart geprobeerd de hele heidense bende maar niks werkte.

Totdat ik las dat het probleem te maken had met de hardware in de telefoon zelf, het schijnt te maken te hebben met een stekkertje in je telefoon dat weleens wat van z'n plek kan raken waardoor de microfoon minder of niet functioneert. Dit is op te lossen door zo'n 2 cm onder de camera even stevig op de achterkant van je telefoon te duwen…

Had al van alles geprobeerd dus dacht waarom niet… en warempel! Even gecheckt door de huistelefoon te bellen en kon mezelf pico bello horen! Problem solved!

Angoes

Angoes

• Lid sinds 16 juni 2015
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 16 juni 2015
  • 16:40

Wat een gouden tip!! Bij mij precies hetzelfde probleem. Naar de GSM shop, ging allemaal te lang duren. Thuis nog een keer gegoogled. Dit forum ontdekt met deze gouden tip! Inderdaad, 2 cm onder de camera hard drukken en ineens deed de microfoon het weer en kon ik weer gehoorde worden tijdens het bellen (en google spraak gebruiken). Bedankt ApvanGoud voor deze gouden tip!!!

decocksteven79

decocksteven79

• Lid sinds 03 juni 2017
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 3 juni 2017
  • 16:45

Prachtige tip!

Flinke gedrukt onder de camera en warempel: microfoon doet het weer naar behoren.

Heb anderhalf jaar geleden om dezelfde reden mijn Nexus 5 (binnen garantie) al eens laten vervangen.

Met deze tip had dat toen misschien niet gehoeven.

bert.smeenk81

bert.smeenk81

• Lid sinds 29 augustus 2017
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 29 augustus 2017
  • 19:38

Geweldig!!? Eerst ook geprobeerd met resetten naar fabrieksinstellingen. Nu gedrukt op de achterkant twee centimeter onder de camera en ze kunnen me weer horen!!!???????

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren