Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

• Xiaomi Mi Note 10 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Joas707

Joas707

• Lid sinds 09 juni 2014
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 9 juni 2014
  • 23:49

Hallo allemaal,

Helaas heb ik sinds zondag het volgende probleem. Ik kon updaten naar Android 4.4.3, maar omdat ik Cyanogenmod 11 op mijn Nexus 5 draai, ging dat niet door. Desondanks stond de updateknop toch in m'n notificaties. Dus na een dag heb ik toch maar op download gedrukt (omdat de niet-verwijderbare notificatie toch wel vervelend was). Nu heb ik die zondag ineens 1,06 GB op m'n dataplan van 1,5 GB erdoorheen gejaagd met ‘Google Services’. Dit schijnt zo te zijn omdat de Nexus de update gaat downloaden, maar dan erachter komt dat hij niet kan updaten. Dan verwijderd hij de bestanden die hij gedownload heeft, waarna hij ziet dat er een nieuwe update is. Dus dan gaat hij die weer opnieuw downloaden enz. Nu heb ik direct achtergrondgegevens beperkt, alleen download hij nu nog vrolijk via wifi (hij zit nu op de 12GB!). Hoe voorkom ik dat hij stopt met downloaden? Ik heb het nog niet op andere sites kunnen vinden…

Alvast bedankt!

nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6033
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 10 juni 2014
  • 11:24

Topic verplaatst naar het Nexus 5 forum.

Ik snap niet waarom die update wordt aangeboden, want je draait geen stock ROM waar een update voor is.

Als je lang drukt op de notificatie kun je zien welke app/proces de update probeert uit te voeren. Deze kun je vervolgens geforceerd sluiten en de “gegevens wissen”. Misschien dat je daarna ergens een auto-update kunt uitzetten (bij de “over de telefoon” misschien?).

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren